0 0 7

entry1161 galeri98
    1086.
  1. --spoiler--

    dün gece yüramda gördüm.

    --spoiler--

    Hayırdır inşallah reis.
    0 ...
  2. 1085.
  3. Yüranda prens charles’la revani mi yiyorlardı bik bik?
    1 ...
  4. 1084.
  5. Dün gece yüramda gördüm.
    1 ...
  6. 1083.
  7. Ortadoğu usulü ağır Hamur işi sevmem. Melton daki pork pie ı severim. Bir de robin hood u. *
    1 ...
  8. 1082.
  9. Etli ekmek ve benzeri pideleri yemeye tovbe etmis yazar. Swh.
    1 ...
  10. 1081.
  11. Sevdiğim bir abidir.

    Kendisine kitap tavsiyem: teoman - sayın bay rock yıldızı.

    Teoman yazdı diye romanı küçümsemesin. Kitapta kendi hayatından izler görünce hoşuna gidecektir.
    1 ...
  12. 1080.
  13. 1079.
  14. Natingım forıst macina ozel hazirlanan cimbomlu yazar kardesimiz. Swh.
    1 ...
  15. 1078.
  16. Olm adami zorlamayin iste. Nedenini de yazmis zaten. Sebep siyasalsa icerigi tahmin etmek cok zor olmasa gerek.

    Benden yana hakkim helal olsun. On numara mod'luk yaptin. Yazarligina zaten diyecek bir sey yok. Aynen devam kardesim.
    2 ...
  17. 1077.
  18. 1076.
  19. Belki kötü kalpli başka arkadaşı ona bu işi nasıl kendi çıkarları için kullanması gerektiğini filan söyleyip bu arkadaşı da kendi kötü yoluna çekip yakalanmasına sebep olmuş olabilir zannımca. Tabi bunlar benim kendi görüşüm arkadaşı tanımam etmem, 6. Hissim kuvvetlidir de. Hik Hik Hik.
    2 ...
  20. 1075.
  21. ben bu adamın neden yetkisinin alındığını deli gibi merak ediyom.
    1 ...
  22. 1074.
  23. Basin sagolsun dostum.

    Dost kaybetmenin ne demek oldugunu iyi bilirim. Allah sabir versin.
    1 ...
  24. 1073.
  25. https://www.uludagsozluk.com/e/47819568/

    hayatımızda çok arkadaş olabiliyor ama öyle kardeş gibi hissettiğimiz arkadaş, bir veya iki tane olur.

    Başın sağ olsun.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2472389/+
    0 ...
  26. 1072.
  27. Niho gece gece rüyanda gördün heralde yancılığın mı tuttu anlamadık ki. Yazdık orada işte o soruların cevabını alamadığımız için yazdık onu. işte sorunca da “bana iftira atıyorsunuz” oluyor iş. Öyle olmadığını anlatmak için de sorduk kpss harici ne gibi elemelerden geçildi diye de işte cevap yok. Özel sektörde her yerde mülakat var pek ala.
    0 ...
  28. 1071.
  29. Sanırım yetkisi alınmış .. tarafsız bir şekilde neler olduğunu birileri yazabilir mi? Sonuçta bir yetki verilmiş ve neden alınmış.
    0 ...
  30. 1070.
  31. Kpss’ye girse ne olacak ki? Benim buradaki belediyeye torpille giren arkadaşım da kpss puanıyla girdi. işkur’da kamu işe alım ilanlarında belediyeler ilan açıyor ısmarlama ilan. Kpss puanı 65 ve üzeri olsun şu olsun bu olsun şartları var kişiye göre açıyorlar.

    Belediyelerin tamamı torpil yuvasıdır arkadaş. Partisi yok bunun.
    0 ...
  32. 1069.
  33. --spoiler--
    ısrarla "kpss ile girdim" diye buralarda puan görüntüsü atıyorsun. sana o zaman da çok basitçe sormuştuk. herhangi bir mülakata girdin mi? girdiysen sonucu nedir? bu soru soruldukça da ısrarla buna cevap vermeyip "kpss" kartını oynuyorsun keza sana belediyelerin personel alımlarına dair kanun ve yönetmeliği de attım zamanında ki belediyeler kendi mülakat ve sınavlarını ayrıca yapıyor. yine aynı sekilde kpss den yeterli puanı alan herkes senin oraya basvursa işe alınır mı dedim ona da cevap vermedin.
    --spoiler--

    abi hiçbir şey anlaşılmıyor, ne diyorsun biraz net olsan.
    şimdi bu belediyeler kendi mülakat ve sınavlarını yapıyorlar diyorsun.
    evet tamam ne var bunda?
    yani ne demek istiyorsun?
    bunlar olunca bir şaibe mi oluyor?
    mülakat var diye chpli, ak partili vd. türkiye'de 839 bin belediyeciyi zan altında bırakamayız herhalde.
    mülakat bütün belediyelerde var.
    sanırım global çapta büyük bir şirkette yöneticiydin sen. yani mülakat yani işe uygunluk testinden sen de geçmişsindir ki olması gereken bu.

    edit: şu anda ülkedeki belediyelerin yüzde sekseni chpli ve mülakat var.
    0 ...
  34. 1068.
  35. --spoiler--

    çakma ajan hiç boşuna kıvırma, sen unutmuş olabilirsin ama ben o tehdit mesajı attığın günleri unutmadım. benim bilgilerimi alıp (görevin ve mesleğin sayesinde) burada ifşa etmekle alakalı olan mesajlar.

    iftira konusunda da dediklerimin arkasındayım. gerek askerlik konusunda gerek mesleğim konusunda utanmadan ve ısrarla devam ettirdiğin iftiraların sebebiyle sana beddua etmeye devam ediyorum, ta ki özür dileyip davranışını sonlandırana kadar.

    --spoiler--

    güzel kardeşim senin beyan ettiğin şey, senin zaten sürekli sözlükte yazdığın nerede ve hangi pozisyonda çalıştığına dair bir husus. yani bunu "belediyeyi arayıp öğreniriz" demek eğer sence tehdit ise sen çok yanlış yerlerdesin bence geri ilköğretime okuma ve anlama kısmına seni göndermek lazım. mesleğimden kastın da heralde avukatlık kanunu gereği bilgi edinme hakkı. onu da şuna istinaden söylemiştim hatırlarsan; cimer vs başvurularını ben cevaplıyorum şeklinde artislik yapınca benim normal vatandaş gibi değil meslek kanunu gereği bir ayrıcalığım var şeklinde. ben bunlarda bir tehdit göremiyorum sen görüyorsan elf gözlerini tebrik ederim.

    diğer konuya gelince iftira dediğin şey hukuki olarak " hakkında savcılık soruşturması açılması veya idari yaptırım uygulanmasını sağlamak için bir kimseye hukuka aykırı bir fiil isnat edilmesidir (TCK m.267)" demektir. Normal anlamı da "bir başkası hakkında yanlış bir beyanda bulunarak o kişinin itibarını zedelemek" demektir. yani sana "askerliği nerede yaptın" dendiğinde iftira atmış isek türkiye cumhuriyetindeki ortlama bir kahvehane sohbetinde insanlarda 20 dk da bir biribirine ifitra atıyor demektir. gelelim mesleğine. ısrarla "kpss ile girdim" diye buralarda puan görüntüsü atıyorsun. sana o zaman da çok basitçe sormuştuk. herhangi bir mülakata girdin mi? girdiysen sonucu nedir? bu soru soruldukça da ısrarla buna cevap vermeyip "kpss" kartını oynuyorsun keza sana belediyelerin personel alımlarına dair kanun ve yönetmeliği de attım zamanında ki belediyeler kendi mülakat ve sınavlarını ayrıca yapıyor. yine aynı sekilde kpss den yeterli puanı alan herkes senin oraya basvursa işe alınır mı dedim ona da cevap vermedin.

    yani görüyorsun ki yazdığımız, söylediğimiz, sorduğumuz hiçbir şey ne tehdit, ne de iftira. eğer öyle olduğunu düşünüyorsan buyur git beni şikayet et, görelim öyle mi değil mi benim bundan bir sıkıntım yok. amma ve lakin, ne iftira ne de tehdit olmadığını bildiğin halde sırf burada insanlara "mağdur" rolü oynamak için bu kavramların arkasına saklanman, aksine her tartışma konusnda insanlara "üstü kapalı" da olsa kendin kötü konusup hele hele "dinsizlik" gibi asla senin tekelinde olmayacak seylerle suclaman senin ayıbın. beddua edebilirsin, allah yukarda ve görüyor neyin ne olduğunu. benim kalbim de vicdanım da temiz. dediğim gibi sözlerimin de arkasındayım.

    dilimiz döndüğünce anlatmaya çalıştık umarıuz okuyanlar anlar.
    2 ...
  36. 1067.
  37. --spoiler--
    bende mi milleti ifşalamak ile tehdit ettim de artık yetkili değilim yani ?
    --spoiler--

    GiBSON'a hitaben söylüyorum, senle ilgili öyle bir şey ne duydum ne de başıma geldi.

    çakma ajan hiç boşuna kıvırma, sen unutmuş olabilirsin ama ben o tehdit mesajı attığın günleri unutmadım. benim bilgilerimi alıp (görevin ve mesleğin sayesinde) burada ifşa etmekle alakalı olan mesajlar.

    iftira konusunda da dediklerimin arkasındayım. gerek askerlik konusunda gerek mesleğim konusunda utanmadan ve ısrarla devam ettirdiğin iftiraların sebebiyle sana beddua etmeye devam ediyorum, ta ki özür dileyip davranışını sonlandırana kadar.
    5 ...
  38. 1066.
  39. vay amk, true'ya demagoji dedirttiler. ben şok...
    3 ...
  40. 1065.
  41. 007 demagoji yapma ne yaptıysan adam gibi açıkla.
    3 ...
  42. 1064.
  43. --spoiler--

    hani hep diyorsun ya "yakınlarından ve senden çıksın" diye. kendine olunca böyle diyorsun da başkalarına gelince nasıl bu kadar rahat iftira atabiliyorsun kardeşim ? bende mi milleti ifşalamak ile tehdit ettim de artık yetkili değilim yani ?

    --spoiler--

    mel flood yapmak istemiyorum ama konu madem bu nick altında buna cevap vereyim. bu vatandaşın bu laflarını ciddiye alma. bak o kadar cahil ki "görevi kötüye kullanma" nın özgü suç olduğunu, sadece kamu görevlilerinin işleyebileceğini bilmiyor. hukuk meslek mensubu herkesin istediği herkesin bilgilerine ulaşabileceğini sanıyor. yukarıda da yazdım. eğer böyle bir imkan olsa emin ol ki bu ayrıcalığı bununkilerle harcamam zaten. kaldı ki senin de dediğin gibi çok basit 2 konuda (yine küfür falan eder sabah sabah ağzımı bozarım diye detaya girmiyorum) en ufak soru sorulunca hemen kendisi küfür ve tehdide başlıyor. (en son cedidecar mı neydi ona diyordu seni şikayet ettim avukat kankan gelsin kurtarsın diye acaba o iş ne oldu onu da merak ettik)o yüzden ben gibi lütfen sen de ciddiye alma, bırak yazsın dursun kendi kendine.
    4 ...
  44. 1063.
  45. 1062.
  46. --spoiler--

    açıklama yapmana gerek yok zaten kardeşim herkes ne olduğunu iyi biliyor. milleti görevini kötüye kullanarak bilgilerini alıp ifşalamakla tehdit eden biriyle ilgili çok da açıklama yapmaya gerek yok.

    iftira sevdasına falan hiç girmiyorum.

    --spoiler--

    hani hep diyorsun ya "yakınlarından ve senden çıksın" diye. kendine olunca böyle diyorsun da başkalarına gelince nasıl bu kadar rahat iftira atabiliyorsun kardeşim ? bende mi milleti ifşalamak ile tehdit ettim de artık yetkili değilim yani ?
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük