0 0 7

entry1161 galeri98
    1111.
  1. eyvallah gençler. inşallah siz de önümüzdeki 15 yıl içinde falan dünkü rakibimizle resmi maç yapabilecek bir a class organizasyona katılma başarısını gösterirseniz intikamını alırsınız artık.
    5 ...
  2. 1110.
  3. 1109.
  4. geçmiş olsun aslan ürek.*
    3 ...
  5. 1108.
  6. 1107.
  7. 1106.
  8. Pazartesi günkü haftalık toplantımızda ödev verdi. Okuyup sunup yapacağım.
    0 ...
  9. 1105.
  10. Tavsiye edilirse alip okuyalim, kulturlenelim.
    2 ...
  11. 1104.
  12. kedi şimdi türlü şakalar espriler ve akabinde oscar wilde üzerinden yapılacak göndermelere karşı bizim değme küfürlerimiz ortaya çıkmadan ben söliyim. kendimize iyi baktığımız ve yaşımızı göstermediğimiz için bik bik reis böyle bir göndermede bulundu zira yıllardır kendisi ile bu konuya gönderme yaparız.
    3 ...
  13. 1103.
  14. Aslan yürekli bir yazarımızdır.
    1 ...
  15. 1102.
  16. biko işini bilioyorsun ha. *
    2 ...
  17. 1101.
  18. 1100.
  19. 1099.
  20. bizim köyde ceymis bont derler.
    1 ...
  21. 1098.
  22. Dusmanin olacaksa 007 gibi olsun. Dostun olacaksa 007 gibi her yere dalan olsun.

    Binaleyh, gs'li olmasi disinda 10 numara insandir.
    1 ...
  23. 1097.
  24. --spoiler--
    zamanla anlayacaz demek ki.
    --spoiler--

    yok ya, sen ne anlarsın iyilikten. sen anca hasetlenirsin. meh meh meh
    1 ...
  25. 1096.
  26. 1095.
  27. bak yine aynısını yapıyorsun işte. terbiyesizleşen yok burada. kullanılan tabiri sevmeyebilrsin ama bu da onun terbiyesiz olduğu anlamına gelmez 16 senedir buradayım daha kimseye senin tabirinle "terbiyesizleşmedim" varsa gören duyan gelsin söylesin, o nedenle geçelim bu duygusal terminator ayaklarını.

    ayrıca o dediklerini deneyen çok oldu da yapan henüz çıkmadı, denemek isteyen varsa da buyursun denesin. düşmez kalkmaz da bir allah neticede. eksik olma kıymeti zamanla anlayacaz demek ki.
    2 ...
  28. 1094.
  29. aaa vites yükseltiyor ve terbiyesizleşiyorsak, ben de senin götte ayı bağırttırırım yalnız, kelimelerini seçemeyeceksen oynamayacaksın. ben dediğin kişileri sakat ettim diye kuduruyorlar zaten, sen de o sakatlar gibi etme kendini. onlar gibi düşkün olma diye uğraşıyorum ama sen ne anlarsın iyilikten! meh meh meh
    0 ...
  30. 1093.
  31. zebo sen niye böyle "ben herkese her sekilde sararım ama bana aynısı yapılırsa işi duygusala bağlatırım" tribindesin? günde 100 ayrı konuda 150 tane baslık acıp ona buna sataşıyorsun makara yapıyorsun kimse bir şey demeyecek, aynısı sana yapılınca da haset maset diye millete salça oluyorsun? oluyor mu ya öyle? siyasal islamcı mısın olum sen aynı minvalde özellikler gösteriyorsun? durduk yere başlığa gelip yetki yeki diye mabadında ayı bağırtan sensin, ama senle ilgili acılan baslıklarda yerinde dalga geçince haset olan biziz. ayrıca bize ne olum sana sövülmesinden veya livata yapılmak istenmesinden? neticede senin mabadın, senin bedenin senin kararın ve tercihin biz niye mutlu veya mutsuz olalım...hayır bide yetkiyi aldırdım şöyle böyle diye atıp tutuyorsun daha kendinle ilgili açılan s.kmeli sokmalı başlıkları sildiremiyorsun acizlikten yani millet de gerçek zannedecek. bence sen melle bizim yetkiden ziyade sana göz koyan kısmetlilerinle uğraş hadi öptüm ciao.
    8 ...
  32. 1092.
  33. o konudaki mutluluğunu da gözlemledim de, ondan geldim zaten buraya. sen niye bana küfredilmesinden haz aldın ki? nickin 0 0 0'a düşecek böyle devam edersen. çünkü gözlemlenebiliyor yani yetkiliğin gittikten sonra hasetlendiğin, ve ulu sözlüğümüze gelen her zevalde çok mutlu olduğun. bu tip duygulara kapılanlar genelde üç beş zamana silik olur, kendin de görmüşsündür yıllar içinde. aman biz sensiz ne yaparız, kurtul artık şu düşmanca duygularından. meh meh meh
    0 ...
  34. 1091.
  35. zeberçet sen benim yetkileri boşver de bence kendi arkanı kolla. dünden beri açılan başlıklara bakılırsa kısmet var uyandıralım.
    6 ...
  36. 1090.
  37. bu kadar üzülüp, çökeceğini bilsem yetkilerini almazdım yazardır. ha beceremedi yetkililiği ama yine de üzülmesin diye kısıtlı yetkili falan bırakırdım. meh meh meh
    2 ...
  38. 1089.
  39. Pide sevmemesiyle bir kere daha zevkli olduğunu kanıtlamış yazardır.
    1 ...
  40. 1088.
  41. Prens değil kıraaaallll diyeceksin.

    Sahur sonrası tok yattığım için çok karışıktı ama gri takımların vardı jileeeettt.
    1 ...
  42. 1087.
  43. O kadar çok revani yersem ben de görürüm.

    Kih Kih kih
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük