şöyledir. reel hayatta ince oldukları söylenir. ama sözlükte herkes 34 beden ve pembe sıçmıklı olduğu için benim bileğim de sözlükteki incelik standartlarını karşılamayacaktır.
Midi elbiseyle dolaşırken lan acaba yanlışlıkla sütyenle mi çıkmışım dışarıya diye düşündüğüm şehir. Yalnız kendisinin sırf katmeri yeter, karalıyormuşum gibi de anlaşılmasın, ben kendi çapımda gurme turumu yaptım, oradan da birecik e geçip nehir kıyısında dolaştım. Evime dönüyorum.
Sözlükte yazmayı bırakmak protesto olmamalı. Tamamen haklısınız. iğrenç bir troll ordusu var, sadece sataşıyorlar ve onlara bir şey olmuyor tekrar tekrar geliyorlar. Fakat çözüm yazmayı bırakmak olursa meydan bunlara kalır.
Tereyağında bir su bardağı yıkanmış pirinç kavrulup, üstüne bir bardak tercihen et suyu, bir bardak da sıcak su ve tuz eklenir. Kapağı kapatılır, kısık ateşte pişirilir. Suyunu çekince hazır. Et suyu yoksa iki bardak sade sıcak su eklenir. Zahmetsiz ve yenilebilir bir pilav tarifidir.
Edit: başlığı ben açmadım, umarım faydalı olmuştur.
Dün gezmeye gittiğimiz sevimli bir şehircik. Antep i çok hatırlattı. Çarşısı, şehir düzeni, yemek ve tatlılarıyla gerçekten gaziantep in küçük versiyonu. Ancak kerebiçi ve tavası kesinlikle eşsiz. Başka hiçbir yerde bu kadar lezzetli kerebiç ya da tava yemedim.
Sürekli kalınsa sıkar gibi ama yılda bir iki ziyaret edilebilir.
2 tas çorba ve adı intikamdı performansları çok iyiydi. Bandıra bandıra şarkısını çok fazla sevmesem de yine fatma turgut çok iyi yorumlamış. Tek eksiği henüz spotify da olmaması...
Katalanların geçmişte bir prenslikleri dolayısıyla resmi bir tarihleri vardır. Fakat kürtlerin tahmini bir tarihleri vardır. O yüzden kürt ve katalan kıyaslaması yapmak mantıksızdır.
Not: bu entry bir izahtır. ırkçılar kendilerini desteklediğim anlamını çıkarmasınlar.
Birbirinden farklı iki kişidir. Muhammed bin abdullah mehdi şiilik inancına göre kaybolmuş olan ve sonradan ortaya çıkacak olan, soyu hz hasan a dayanan imamdır.
Mesih ise bildiğiniz gibi aslında öldürülmemiş, göğe yükseltilmiş, ahir zamanda geleceği söylenen hz isa dır.
Mehdinin geleceğine inanmamakla beraber, sünni birinin bunu iddia etmesi de bana ilginç geliyor, tşkler.
--spoiler--
3 gün önce eşim aradı, (wtsp) seni arıyorlarmış, ulaşamıyorlarmış (köyde yaşıyorum, çekmiyor ama netim var) kim arıyormuş? akkuyu... pzts iş başı.
--spoiler--