Memlekette bahar mevsimi gelmesiyle ilk yağmurda Şubat Mart gibi turuncu mantar çıkar. Dağ bayır toplardik. Adına yerli halk çıntar denir. Nisan ayı gelince de mantar yerini kuzu göbeği dediğimiz mantara bırakır. Bence asıl mantar bahsettiğim ormanda kendiliğinden oluşur. Kültür mantarı yapay sünger gibi şahsi fikrim.
iade geleceği belli olan defolu ürün göndermek ne kadar etik ! Bazı satıcılar kendisini zeki mi sanıyor anlamıyorum. Satıcı Trendyol yada belirli markası olan yerlerden alışveriş yapın. Yoksa iade ile uğraşıyorsunuz.
Gözüm nede kaldıysa çok şükür hepsini aldım tek bir şey hariç.. sanal bebek :'( . Eşime anlatmıştım o da sağolsun laptop almıştı bak bu kralı dedi gamer alemine soktu beni.. gerçi iyi etti o ayrı da içimde hâlâ sanal bebek ukte.
'Her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa' ve acı var mı acı sözleriyle akla gelen show TV haber spikeri. O dönemde daha çok ali Kırca ATV ana haber izliyorduk çünkü bizim City diye haber sonunda minnos çizgi film tadında bişey yayınlanıyordu.
Hemen cebimden fıs fıs kolonyami cikartip bir fisss yapar akabinde çakmağı cakarak minnoş ateş çıkartıp ayının tüylerini yok ederim. Sonra kalan ya Allah bismillah deyip parçalara ayırıp pişirip yerim * Allah'ım sen yaşatma. Şaka bir yana kötü durum.