Diktatör dersimli kemal'in tamamen kendi koltuğunu sağlama almak için sergilediği bir tiyatroydu. Bunu o zaman da söylemiştik. Hepiniz boşu boşuna yürüdünüz yani.
Kemalistler çocuklarına özbeöz Türkçe isimler verir. Şeriatçılar ise Türkçe isimlerden nefret eder, onları komik gibi göstermeye çalışır. Arap isimlerini yüceltirler.
Matematik bilgisi sadece dört işlemden ibaret olan tiplerin inandığı yalan.
Bunların mantığıyla gidersek MHP türkeş ile 1995'te %8 oy almış. 1999'da bahçeli ile %17 oy almış. O zaman bahçeli de çok başarılı bir lider ölene kadar kalsın koltukta.
Demek istediğim 2011'de CHP'nin başında kutu kola da olsa en az %25 alacaktı zaten. Baykal zamanında muhalefette DSP, genç parti, dp gibi güçlü rakipler de vardı.
Ayrıca Baykal zamanında akp de en yüksek %46 almıştı ama kılıçdar gelince %49-50'yi gördü. Yani sen gelince iktidarın oyu azalmamış daha da artmış bunun neresi başarı.
Kılıçdaristlerin çürümüş yalanlarından birisidir. Deniz baykal döneminde sanki CHP %15'i geçememiş gibi algı yaratıyorlardı. Halbuki CHP 2007'de %20-21, 2009'da %23 oy almış. Deniz Baykal devam etseydi sonraki seçimlerde CHP gene en az %25'e yükselirdi zaten.
Tıpkı akp'lilerin yıllarca fetoş'a Hocaefendi demesi gibi onlar da yıllarca Kılıçdar'a övgüler yağdırmış ve her seçim firesiz oy vermişlerdir. Bizim gibi uyandırmaya çalışanlara da "dedem çok dürüst bir kere Alevi olması Zorunuza gidiyor" gibi şeyler söylemişlerdir.