Sağolsun mel kardeşimiz gerekli açıklamayı yapmıştır.
Başta üstteki çitlenbik olmak üzere ilgili herkes bu entryi alıp dürüp büküp başuçlarında muhafaza edebilirler.
Edit: masko senin sürekli konusu açılınca millete sövdüğün hususların gizli değil kardeşim herkes bilşyor zaten. Kaldı ki birinin gizli bilgilerini de elde edecek bir imkanım olsa eminim ol bunu da seninle harcamam merak etme. :)
açıklama yapmana gerek yok zaten kardeşim herkes ne olduğunu iyi biliyor. milleti görevini kötüye kullanarak bilgilerini alıp ifşalamakla tehdit eden biriyle ilgili çok da açıklama yapmaya gerek yok.
yetkisini kötüye kullanma mevzusundan değil başka sebepten yetkililiği alınmıştır. açıklama yaptırmayın bak bana ortalık harbiden pis karışır. kapansın gitsin bu konu içine girdikçe epstein dosyasına döner..
4 şubat 2026 sabahı şafak operasyonuyla yetkileri kötüye kullanmak suçundan ulu sözlüğümüz yönetimince yetkisizleştirilmiştir. hala yönetime yok yetkiyi alıp bir yerlerine soksunlar falan gibi garip çıkışlarda bulunmaktadır. işbu entry suç duyurusu niteliğinde olup, ulu sözlüğümüz başbuğu pek muhterem zall efendiye çağrıdır. bu 0 0 7 adlı arkadaş ya sözlüğümüzden sürülsün, ya da en azından nick'i 0 0 6 falan yapılarak rütbesi düşürülsün. ulu sözlüğümüzde sıcak ve samimi aile ortamına ihanet edenler asla cezasız kalmamalıdır!
Daha yeni yetkili olmuştu hemen neden aldılar ki yetkiyi adamdan diye sormama vesile olmuş yazardır. Yine de iyi mi olmuş yoksa geçmiş mi olsun desem bilemedim.
hala cevap niteliğinde entry yazıyor yhaaa, bir de uzun uzun. elli kere de dedim uzun entry okumuyorum diye... admin arkadaşı çağırabilir misiniz? şuna bir ban atsın artık! meh meh meh
bizim referansımız mel idi, kendisi de burada biz yalan söylüyorsak o doğru söylesin. dolayısı ile istekli olmadığımız dandik bir ayrıcalığın da dilencisi olacak değiliz.
işte kurdun kocaması ve maskarası olduğu tiplere dair atasözünün özeti gibi durum.
gocu öncelikle "seni kimse arkadandan hancerlemedi" . bu siyasal islamcı gibi "mağdurum ben" davul zurnalı anonsları bırak bence yakışmıyor.
senin kazık yedim dediğin olay şu; sen sözlükte meydanı boş bulduğun için kurallara, formata aykırı olarak sol frame in içinden geçmeyi, herkese sarmayı, s.kinin keyfine istediğini yazıp çizmeyi kendine hak gördün, birileri de sana yapamazsın dedi. eğer bu kötü niyetse hitler esas duruşa geçsin ki büyüğü gelmiş...
günlerdir tek entry girmeyip zaten şu konu ortaya çıkınca yine ortaya çıkman da zaten "meydanın boş bulunması isteği" dediğim şeyin kanıtı.
yetkililik konusuna gelince. biz kimseye bizi yetkili yapın demedik. bizim referansımız mel idi, kendisi de burada biz yalan söylüyorsak o doğru söylesin. dolayısı ile öncesinde isteklisi olmadığımız dandik bir ayrıcalığın da şu anda dilencisi olacak değiliz.
tekrar hatırlatmış olalım yetki orada. isteyen alsın dürsün büksün, gerisini tamamlasın. bizim için sorun yok.
Size söylüyorum sözlükte garip şeyler oluyor diye.
Önce sekizinci nesil eski yazarların bir anda dönmesiyle başladı. sonra gammazların gammazlığını aldılar ellerinden. şimdi de yetkililerin yetkilerini almışlar.
Eğer biri moderatörlerden birinin şifresini ele geçirip mod paneline sızdıysa hiç şaşırmam.
Moderatör olmak için alındıysa hayırlı olsun tabi. Ama neden anında moderatör olmadılar onu merak ettim.
ben birazdan çaylağı yerim yine(seri gammaz + kötü niyetli yetkili kaynaklı), ondan ötürü şimdiden yazayım; geçmiş olsun ama uyardım seni o kadar. alırım anahtarını mike dedim, ama anlamak istemedin. gocu abiyi banlayın please diye kapı kapı gezdiğin gün kendi tabutuna çiviyi çakmıştın zaten. meh meh meh
Düzgün bir adam olan yetkilimizdir. Fenerbahçe fanatiği olupta sadece tuttuğu takım hakkında yorum yapan ve doğruları yazan yazarları ne çabuk yargılıyorsunuz burada. Şimdi Galatasaraylı diye böyle yazıyor diyenler Mel Mel Bakan Gibson'un kişiliğini nasıl beğendiğimi bilen bilir.
Sevdiğimiz saydığımız bir beyefendi yazar abimiz. Birçok konuda yardımları için teşekkür ederim. Aramızda olmasından mutlu olunan nadir yazarlardandır.
Üstüne gidilmemesi gereken yazar Bey kardeşimdir. Tek kusuru yağmurlu havalarda yağmurluğunu giymeden dışarı çıkar. Öyle Tarzan gibi çıkarsan üşün ıslanın tabi, guzuuumm :-).