Nişanlın başka erkeğe kaçıyor galiba.
Yolsuzluk, rüşvet, kara para, çok eşlilik, sex, sex, sex, parti batıyor herkes kaçmaya başladı Atatürkün partisinden.
Merak etme gidecek yeri yok.
Zall a şikayet ettim çaylak olup gammazlığı alındı. Kih kih kih.
Üzüm sirkesi ve kaya tuzu ile gargara yaparsan tüm çürüklerin zamanla biter.
Üstüne birde borçları vardır.
--spoiler --
şu an giydiğim boxer bile 1000 tl gerisini siz hesaplayın
--spoiler --
Biz hesap uzmanı Kemal miyiz ki hesaplıyalım?
Aldığım derin istihbari haberlere göre geri dönmeye karar vermiş.
Kocalarına Yemek yapıp burada paylaşırlar.
Çapkınlık olabilir mi acaba?
Bende yukarıdaki arkadaşa katılıyorum ve 31 diyorum.
Ben şeftali ve portakal görmek isterdim şahsen.
Vur kır parçala bu maçı kazan. Gönlümüz senden yana ioçk.
Bizim fakir millet sever böyle suv alıp binen insanları eleştirmesini. Ne yapsın yani alıp binmesin mi? Hemen bir kulp bulmuşlar buna da "gösterişmiş de, eski otomobillere ihanetmiş de, kocaman arabaymış da" size ne la yapram deseler yarabbi çok şükür derler.
Kesin otelde çalışıyordur.
Eğilirken göğüs dekoltesini kapatırken haliyle arkada eteği yukarı kalkar iç çamaşırını saklayamaz.
Elleriyle yedikten sonra birde saçımızı okşuyorsa üffs diyorum.
Kalemi kuvvetli yazar koştursun efendim.
Messi güçsüz takıma 3 gol attı diye millet Messici olmuş bre.
Dış güçlerdeki laikçiler yapmış.
Kalemi kuvvetli yazar koştursun efendim.
Sude isimli kızlar bana yazmasın lütfen.
daha fazla entry yükleniyor...