mansur yavaş

entry1930 galeri191 ses1
    1593.
  1. https://twitter.com/ankar...tatus/1473607979559788547

    verdiğim oy haram olsun. bari sevimli bir yalnız köpek fotosu paylaşsaydınız. beslediğiniz çete yarın yine başka birine saldıracak.
    0 ...
  2. 1594.
  3. https://haberglobal.com.t...igi-anlar-kamerada-152199

    bugün bir grup sokak köpeğinin 10 yaşındaki çocuğa saldırdığı şehrin belediye başkanıdır. sokak köpekleri zehirlenince "takipçisiyiz" der, kesin talimat verir ama sokak köpekleri saldırınca kılını kıpırdatmaz. seçilmeden önce ücretsiz yapacağını vadettiği ulaşıma iki kez zam yapar, o kadar parayla hayvanlara bir barınak yaptıramaz.

    tekrar tekrar yazmaktan yüksünmüyorum, her fırsatta tekrar tekrar yazacağım. sana verdiğim oy haram olsun!

    ama olsun geçenlerde popstar ekrem'le türkü söyledi.
    3 ...
  4. 1595.
  5. ankara'da yaşamayan kim varsa bu adamı uzaktan çok seviyor ama ankara'da yaşayanlardan sadece küçük bir milliyetçi azınlık seviyor.
    0 ...
  6. 1596.
  7. meih gökçeğin vasat olduğu tribünlere oynama algı yapma işini iyi beceren zat.
    1 ...
  8. 1597.
  9. Ülkemizin ve milletimizin ihtiyacı olan tek kişi. Erdoğan'dan kurtuluş reçetemiz. Umudumuz.
    Mansur yavaş'tan başka kim aday olursa olsun seçimi kaybeder. imamoğlu falan faso fiso. Erdoğan'ın devrini bitirecek tek adam mansur yavaş'tır..
    4 ...
  10. 1598.
  11. Böyle sağ kökenli insanların artması dileğiyle.
    3 ...
  12. 1599.
  13. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2211225/+

    yani diyor ki beyefendimiz, para yetmiyor. çalışmayan muhafazakar ailelere dağıttığımız etin parasını sabahın köründe kalkıp metrolarda otobüslerde sıkış tepiş işe giden çalışanlar ödeyecek.

    bunu görüp mansur'u hâlâ övecek olan da zaten ya mansur yanlısı kodamandır, ya da geçim derdi nedir bilmeyen, evde bilgisayar başında yayılıp trollük yapan ergendir.
    0 ...
  14. 1600.
  15. öncelikle bu bir ay içindeki ikinci zam. ilk zamlı fiyatlar 5 ocak'ta yürürlüğe girmişti. bakın daha bir ay dolmadı. zam yapılmaz diye bir şey yok, elbette zam yapacak. enflasyon oldukça doğal bir sonuçtur. fakat zammın da bir ölçüsü olmalı ve senede bir kez olmalı. sen para yok diyip bazı seçilmiş ailelere bedava et dağıtırsan, öğretmenlere gül dağıtırsan, boş işlere para harcarsan, sonra bir daha para yok dersen samimiyetin sorgulanır. burada saraya suç atmak kolay. sarayı hepimiz eleştiriyoruz ama konu bu değil. istanbul'da da ulaşıma çok fahiş oranda zam yapıldı. sarayı herkes eleştirir, eleştirmek kolay. niye her şeyin faturası vatandaşa ödetiliyor. niye diğer illerde bu kadar zam yapılmıyor da ankara'da ve istanbul'da bu kadar zam yapılıyor? bunu düşünüyor musunuz hiç?
    0 ...
  16. 1601.
  17. mansur yavaş "icraat"e devam ediyor.

    https://twitter.com/mansu...?cxt=HHwWhsCyjZXp8q4pAAAA

    hiçbir çocuk üşümeyecekmiş, ihtiyaç sahibi ailelere bedava doğalgaz verilmiş yine. kulağa ne kadar hoş geliyor değil mi? 203.626 aileden bahsediyor. her aile 4 kişiden oluşsa 800 binden fazla kişi oluyor. 6 milyon nüfuslu ankara için çok büyük bir rakam. hepimiz eşek gibi biliyoruz ki bu 200 bin ailenin hepsi ihtiyaç sahibi değil. gerçekten ihtiyaç sahibi olan azınlıktadır. büyük çoğunluğunun da akp'ye oy veren aileler olduğunu da bilen biri rahatlıkla söyleyebilir. hatta suriyeli aileler bu sayıya dahil mi onu da bilmiyoruz. bir yığın aile zar zor geçinirken doğalgaza yüklü faturalar ödemeye devam ediyor ama nasıl belirlendiği bilinmeyen bir grup aile rahat rahat geçiniyor.

    (bkz: 30 bin suriyeli aileye bakıyoruz)

    peki bu kadar sosyal yardım için mansur nasıl kaynak buluyor? nasıl olacak, tabii ki de orta sınıftan aldığı vergilerle. ilk zammı yaptıktan sonra bir ay dolmadan ulaşıma ikinci zammı yapacağını söylemedi mi bu adam? asgari ücretliden, esnaftan, beyaz yakalıdan, öğrenciden alıyor, asalaklara dağıtıyor. bizim paramızı bize sormadan bizden alıp başkalarına dağıtıyor, bunu da sosyal belediyecilik diye bize yutturmaya çalışıyor. geç mansur bu işleri. eskiden sana verdiğim oy haram olsun derdim, artık yetersiz olduğunu düşünüyorum. benden zorla aldığın her kuruş da sana haram olsun.

    bir de "para yok kardeşim para!" diyip mansur'un zamlarını savunan bir arkadaş vardı buralarda. şimdi söylesin bakalım para var mı yok mu.
    0 ...
  18. 1602.
  19. 1603.
  20. Aday olursa tüm başkan adaylarını çil yavrusu gibi dağıtacak.
    4 ...
  21. 1604.
  22. Radikal partizan ve boş şakşakçılar dışında,
    tüm kesimler tarafından kabul görebilecek bir hizmet adamı.

    Polemik molemik yok,
    Bam bam bam halkına ve milletine hizmet.

    işte Mansur yavaş Budur.

    Kendisinin has bir ülkücü olarak CHP’den aday çıkması (her ne kadar bağımsız aday olmasını istesemde), yukarıda belirtilen tüm kesimlere hitap edilmesi vs. için artı etken olabilir.
    0 ...
  23. 1605.
  24. 1606.
  25. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2214538/+

    şayet mansur yavaş'ı bu ülkeye cumhurbaşkanı yapmazsak, yarın bir gün çocuklarımızın, torunlarımızın yüzüne nasıl bakabiliriz?

    gerçekten merak ediyorum.
    bunca pisliğin içinde böyle bir adam var ve bu adamı bu ülkeye cumhurbaşkanı yapmamak için geçerli tek bir sebebiniz var mı? yazabilir misiniz?
    9 ...
  26. 1607.
  27. 1608.
  28. fanlarının stockholm sendromundan muzdarip olduğunu üzülerek görüyoruz. çocukcağız, fahiş ulaşım fiyatlarından şikayet etmek bir yana "abi benim 2,5 lirayı almadınız, n'olur alın ya..." diye uğraşıyor.
    0 ...
  29. 1609.
  30. 1610.
  31. (bkz: mansur yavaş/#45398246)

    hiç tanımayan olmasa kakalıcan mansur ama , yavaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş.
    1 ...
  32. 1611.
  33. recep tayyip erdoğanın tırnağının kiri olamayacak bir adam.
    1 ...
  34. 1612.
  35. 1613.
  36. 1614.
  37. en büyük icraatı ankara'daki otobüslerin renklerini değiştirmesidir. gerçi sürekli ponçik tweetler atması daha büyük bir icraat olabilir, emin olamadım şu an.
    0 ...
  38. 1615.
  39. 1616.
  40. 1617.
© 2026 uludağ sözlük