Ben bu adamın yerinde olsaydım 2024 Yerel Seçimlerini kazandıktan sonra CHP'den istifa edip Zafer Partisine geçerdim.
Hem Ankara'yı da elinde bulundururdu.
Hem de Mutlak Butlan rezaletinden etkilenmezdi.
ekrem imamoğlu'nun tutuklandığı operasyondan sonra 60 milyar değerinde döviz yakıldığı ve yeni bir döviz şokuna türk ekonomisi hazırlıklı olmadığı için şimdilik tutuklanmayan chp'li abb başkanı. tutuklayamadıkları için "gözünün üstünde kaşın var" diye nabız yokluyorlar.
yav güldürmeyin adamı, sanki soruşturma sebebi dünyanın en haklı sebebi olsa hayır hayır sen asla hiçbir şey yapmadın hükümet sana siyasi soruşturma açtı demeyeceksiniz mk.
Tıpkı Pontus Eko gibi kanır kanır kanırtan, eşşekleri anır anır anırtan kral belediye başkanıdır. Seçimde buna iftira atan köpek soyu "çocuk tacizcisi" çıkmıştı. O vakitler it gibi savunan Tayyipistler, sonrasında zerre utanmadan konuşmaya devam ettiler ve ediyorlar. Namus ve şeref bu Tayyipist köpekler için hiç varolmadı. Tapındıkları şirklerinde boğulsunlar! Eko ve Mansur kanırtmaya ve eşşekleri anırtmaya devam edecektir. Evet ve net.
Hakkında açılan soruşturma sebebi gerçekten güldürmüştür.
Yani o derece utanmıyorlar ki “ ulan bunu biz de yapıyoruz” diyemiyorlar.
Özellikle istanbul seçimlerinde Erdoğan ve tüm bakanlar imamoğlu’na karşı bütün devlet imkanlarını kullanarak miting miting dolaştığında Akp bütçesinden mi ödediler?
Tamam Mansur yavaş’a soruşturma açın,sorun yok, hadi buna da açın, açabiliyor musunuz?
işsiz, asgari ücretli, emekli, yoksulluk sınırının altında, kıt kaynaklarla geçinmeye çalışan… demeden başkentliden eşit oranda sık zamlı ücret alıp; anlaşmalı kuruluş ve işbirlikli kişilere ramazan kolisi, fitre, okul servisi, beslenme çantası, internet ağı, ücretsiz ulaşım, market desteği… sağladığını iddia eden; halktan aldığını seçilmişe vererek iyilik ve sevgi dağıttığını ileri süren hayır pıtırcığı belediye başkanı.
Söz de hukuk mezunu, özgür özel gibi iki kelimeyi bir araya getiremiyor, bu zevat ülkeyi yönetmeye talip, bunlara oy verenlere Allah akıl, fikir versin.
çevresine topladığı bürokratlar, yardımcılar vs halkla dalga geçiyor, ona buna laf sokuyor, mahalle ağzıyla basın açıklaması yayınlıyor. biz de bu taşra ülkücüsünden beyefendi bir adam hikayesi çıkartmaya çalışıyoruz.
karataş barınağına giden yolu kapattırmış ankara büyükşehir belediye başkanı. elleri kan içinde. barınaklarında katledilen 17 bin köpekle ilgili hala açıklaması yok. çözümü bu, barınağa giden yolu kapattırmak.
an itibariyle hakkında soruşturma izni verilmiş belediye başkanı. tabi ki bu soruşturmanın cumhurbaşkanı adaylığı ile ilgisi yok... oy oranı erdoğanı geçen iki kişinin bu soruşturmalara muhattap olması tamamen tesadüf.
Bu adam ya da ekrem yüreğini ortaya koyup aday olsaydı bugün muhtemelen bunları yaşamıyorduk. Kürtçülerin ve solcuların rahatça "mansur denen faşiste oy vermem" deyip aday beğenmeme hakkı var ama gerçek atatürkçülerin dersimli denen kürtçüye ve kripto atatürk düşmanına oy vermem diyebilme hakkı yok, işte bu kadar ikiyüzlü dersimlinin adaylığına karşı çıkanlara nefret kusan sahtekarlar.
son seçimi kazanmasa ankaralıların milyarlarca lirası heba olacaktı. akp nin adayı malum sadece ilçe belediye başkanlığında ankaranın 4 de 1 kadar mal mülk sahibi olmuş bir emmiydi. mansur yavaş değilde o kazansa ilçe belediyesinde o kadar mal mülk yapan adam büyükşehiri alınca neler yapardı ancak allah bilir..
şimdi diyorlar ya konsere milyon lira harcanmış kayyum isteriz diye. mansur yavaş dedi ki bu işlerde kimlerin parmağı varsa yargılansın umurumda değiller ne ceza alacaklarsa alsınlar. diğer emmi olsa ve ankaranın tapusunu komple üstüne yapsa bugün o konser konser diye gezenlerden en ufak bir ses bile çıkmayacaktı. bu kadar da ahlaklı insanlar onlar yani..