şayet mansur yavaş'ı bu ülkeye cumhurbaşkanı yapmazsak, yarın bir gün çocuklarımızın, torunlarımızın yüzüne nasıl bakabiliriz?
gerçekten merak ediyorum.
bunca pisliğin içinde böyle bir adam var ve bu adamı bu ülkeye cumhurbaşkanı yapmamak için geçerli tek bir sebebiniz var mı? yazabilir misiniz?