yani diyor ki beyefendimiz, para yetmiyor. çalışmayan muhafazakar ailelere dağıttığımız etin parasını sabahın köründe kalkıp metrolarda otobüslerde sıkış tepiş işe giden çalışanlar ödeyecek.
bunu görüp mansur'u hâlâ övecek olan da zaten ya mansur yanlısı kodamandır, ya da geçim derdi nedir bilmeyen, evde bilgisayar başında yayılıp trollük yapan ergendir.