başka umut mu bulamadınız ya? türkiye'de siyasetçi mi kalmadı, bu kadar mı yokluktasınız? 2014'te melih'e karşı, 2019'da da özhaseki'ye karşı bu adama oy verdik, tamam olay bitti.
şükür ki bu adamı cumhurbaşkanı adayı yapmayacaklar. 2024'te de istiyorlarsa tekrar abb başkan adayı yapsınlar.
şimdi akaryakıt fiyatları diye gelip zam savunacak olan mansur trollerine peşin edit girelim. 65 yaş üstüne bedava ulaşımı kaldırsalar, sosyal yardım adı altında asalakları besleme işine son verseler, lezzet ankara gibi uyduruk şeylere para harcamasalar zaten bir daha zam yapmalarına gerek kalmaz. ama doğru, böyle popülist uygulamalar olmasa mansur gece nasıl rahat uyur?
sokak köpekleri için abb'nin 41 milyon tl harcadığını iyi bir bokmuş gibi övünerek söyleyen adam. bu arada para yetmiyor diyerek ulaşıma iki ayda iki kez zam yaptığını unutmayalım. bu kadar paraya barınak mı yapıyor, yok. var olan barınakları mı iyileştiriyor, yok. mama lobisine parayı dağıtıp ankara'nın ilçelerinde vatandaşa hayatı zehir eden köpekleri besleyip popülasyonlarını arttırıyor. bunları da yine bizim vergilerimizle yapıyor. eşimiz dostumuz bir köpek tarafından parçalansın, parçalanmamak için kaçıyorsa bir arabanın altında kalsın, ölsün, sakat kalsın diye vergi veriyoruz. daha geçen pursaklar'da bir çocuğu kafatasına kadar parçaladılar bu saldırgan köpekler. gencecik bir kız öldü. bir çocuk sakat kaldı. bu olaylar ankara'da da olursa rahatlayacak mısın? bu kadar mı nefret ediyorsun lan bu halktan? dalga mı geçiyorsun bizimle?
bu adam cumhurbaşkanı adayı olursa recep tayyip erdoğan'a oy veririm. o hiç değilse tekrar aday olamayacak. bir sokak köpeği bize saldırdığında oturup izleyecek birini 10 yıl çekemem.
bu adamı savunacaklar, eğer ankara'da yaşıyorlarsa gelip savunsunlar. başka bir ilde yaşayıp "kalpli tweet attı, pkk'yı lanetledi" diye entry girecek mansur trollerini ciddiye almayacağım.
Başkanlığı hakedecek kadar iyi bir siyasetçi ise rakiplerini devirerek adaylığını millet ittifakı içinde ortaya koyar. Özdağ güzel pas verdi ancak erdoğanı altetmek için yeterli değil.