Lütfen önyargılı davranmamak için sonuna kadar okuyunuz
.
.
.
Bu son dönemlerde ismini ilk duyduğumda bu ülkede mutlaka başta olmalı , c.başkanı olmalı hatta ve hatta ne yapacağımızı da o söylemeli diye geveliyordum.
Sonradan sorgulamaya başladım. Ankara'da ; evlilik öncesi ücretsiz sma testi , covid aşısı olanların düğün masraflarının üçte birinin karşılanması ; bunlar başta kulağa iyi gelen şeylerdi , güzel icraatlardı.
Ama , malum partinin de şu anki muhafazakar kesimi nasıl manipüle ettiğini hatırlayınca düşüncelerimi bir anda kafamdan siliverdim. Ya bu adam da seçilince eğitim sistemini veya ekonomiyi düzetmezse veya onları düzeltirken başka sorunları önleyemezse?..
Toplumumuz çok tuhaf gerçekten. Benim en büyük korkum bu adam seçildiğinde başka başka sorunların çıkması ve yine bu beğenmediğimiz muhafazakar zihniyetin bu sefer de çocuklarının halen bu adamı desteklemesi. Ha mükemmel bir lider de olabilir , onu bilemeyiz. Ama ben bu ülkenin siyasetçilerine pek güvenemiyorum açıkçası.
liderlikten anladığı milleti it gibi azarlamak, ağzından köpükler saçarak kudurup sağa sola mahalle ağzıyla ahkam kesmek olanlar için liderlik vasfı yoktur evet.
bence ülkeyi yönetecek kişi 3-5 oy için marjinal gruplara taviz vermeyecek, koltuk delisi olmayacak, siyasal islam denen kanserden uzak, halkın da sevdiği herhangi biri olabilir. bu profil de mansur yavaş.
kendine çoban arayan siktirsin gitsin dağda yayılsın.
mutlaka ki aday olup seçime girmesi gereken kişidir. siyasette rahmetli ecevitten sonra dürüst, şeffaf ve gerçekten vatansever bir adam görmek güzel bir şey..
seçim öncesi vaatlerini uygulamayıp, bir belediye başkanı olarak asli görevlerini unutup, habire sosyal yardım dağıtarak vatandaşın aklını çelmeye çalışan ve mansur gökçek hâline gelen kişi.
göreve gelir gelmez ulaşıma yaptığı zam sonucu benden aldığı vergilerle öğretmenlere çiçek yollayarak güya farkındalık oluşturmuş bb. ya birader sordun mu bize bunu yaparken? o paraya iki otobüs daha alırdın. inşallah bir sonraki yerel seçimde de aday olursun da ankara'daki demokrat kitle nasıl bir tokat atıyor görürsün.
bir grup sokak köpeğinin bir kadını öldürdüğü, başka bir grup sokak köpeğinin ise bir çocuğu ağır yaraladığı şehrin belediye başkanıdır. ama olsun öğretmenlere gül dağıttı, bir de galatasaray'ı tebrik etti.
Adam gibi adamdır, ayrıca sivri dillidir. (Yılmaz güney ve deniz gezmiş hakkındaki büyük ölçüde doğru olan demeçleri de bunu doğrular nitelikte.)
Dinazorcu melihin yolsuzlukları ve yozlaşan akp siyaseti hakkında laf edecek olursa sivri dili ön plana çıkacağından siyaset saflarında pek gözükmemekte, icraatlarını hayata geçirmektedir.