öncelikle bu bir ay içindeki ikinci zam. ilk zamlı fiyatlar 5 ocak'ta yürürlüğe girmişti. bakın daha bir ay dolmadı. zam yapılmaz diye bir şey yok, elbette zam yapacak. enflasyon oldukça doğal bir sonuçtur. fakat zammın da bir ölçüsü olmalı ve senede bir kez olmalı. sen para yok diyip bazı seçilmiş ailelere bedava et dağıtırsan, öğretmenlere gül dağıtırsan, boş işlere para harcarsan, sonra bir daha para yok dersen samimiyetin sorgulanır. burada saraya suç atmak kolay. sarayı hepimiz eleştiriyoruz ama konu bu değil. istanbul'da da ulaşıma çok fahiş oranda zam yapıldı. sarayı herkes eleştirir, eleştirmek kolay. niye her şeyin faturası vatandaşa ödetiliyor. niye diğer illerde bu kadar zam yapılmıyor da ankara'da ve istanbul'da bu kadar zam yapılıyor? bunu düşünüyor musunuz hiç?