mansur yavaş

entry1930 galeri ses1
    1608.
  1. fanlarının stockholm sendromundan muzdarip olduğunu üzülerek görüyoruz. çocukcağız, fahiş ulaşım fiyatlarından şikayet etmek bir yana "abi benim 2,5 lirayı almadınız, n'olur alın ya..." diye uğraşıyor.
    0 ...