mansur yavaş

entry1930 galeri ses1
    1601.
  1. mansur yavaş "icraat"e devam ediyor.

    https://twitter.com/mansu...?cxt=HHwWhsCyjZXp8q4pAAAA

    hiçbir çocuk üşümeyecekmiş, ihtiyaç sahibi ailelere bedava doğalgaz verilmiş yine. kulağa ne kadar hoş geliyor değil mi? 203.626 aileden bahsediyor. her aile 4 kişiden oluşsa 800 binden fazla kişi oluyor. 6 milyon nüfuslu ankara için çok büyük bir rakam. hepimiz eşek gibi biliyoruz ki bu 200 bin ailenin hepsi ihtiyaç sahibi değil. gerçekten ihtiyaç sahibi olan azınlıktadır. büyük çoğunluğunun da akp'ye oy veren aileler olduğunu da bilen biri rahatlıkla söyleyebilir. hatta suriyeli aileler bu sayıya dahil mi onu da bilmiyoruz. bir yığın aile zar zor geçinirken doğalgaza yüklü faturalar ödemeye devam ediyor ama nasıl belirlendiği bilinmeyen bir grup aile rahat rahat geçiniyor.

    (bkz: 30 bin suriyeli aileye bakıyoruz)

    peki bu kadar sosyal yardım için mansur nasıl kaynak buluyor? nasıl olacak, tabii ki de orta sınıftan aldığı vergilerle. ilk zammı yaptıktan sonra bir ay dolmadan ulaşıma ikinci zammı yapacağını söylemedi mi bu adam? asgari ücretliden, esnaftan, beyaz yakalıdan, öğrenciden alıyor, asalaklara dağıtıyor. bizim paramızı bize sormadan bizden alıp başkalarına dağıtıyor, bunu da sosyal belediyecilik diye bize yutturmaya çalışıyor. geç mansur bu işleri. eskiden sana verdiğim oy haram olsun derdim, artık yetersiz olduğunu düşünüyorum. benden zorla aldığın her kuruş da sana haram olsun.

    bir de "para yok kardeşim para!" diyip mansur'un zamlarını savunan bir arkadaş vardı buralarda. şimdi söylesin bakalım para var mı yok mu.
    0 ...