Birçok dinde ve kültürde erkekten aşağı olan, değer verilmeyendir hiç şüphesiz.. Daha bugün okuduğum eski hint metinlerinden olan manusmriti yani Manu kanunlarında kadınlar için neler diyor neler aminyum.. Yok kadın kendi başına düşünemezmiş, akıl yokmuş onlarda, kadını başıboş bırakırsan her erkeğin altına yatarmış bilmem ne, antik çağdan günümüze ulaşan redpill kitabı sanki.. kadın düşmanı bir incel tarafından kaleme alınmadıysa ben de panda değilim sjsj..
Heteroyum, kadına bayılırım ama artık nefret etme derecesine geldim.
Sevgililerimden biri bana şişme bebek almıştı ayrılırıken aq. Al bunu kullan dedi, şişme bebeğe geçcem sanırım yine. Ne diye sizin bırbırınızla uğraşayım amk salakları.
kontrol bunlara bırakılırsa dünya daha güzel bir yer olur gibi görünürken içten içe çürür ve bir anda pof diye mağara devrine dönülür. dünyaya erkek saflığı ve salaklığı gerekli.
uc farkli deneyimim var yasadigim. onlari anlaticam:
1.amerikan kadini: su sik zekama ve kulturume iltifat aldigimbir deneyimdi.dis gorunus daha arka plandaydi. ve leziz bir deneyimdi.
2.fransiz kadini: kadinliyla en barisik kadindir. disi giyinir, disi davranir, ben burdayim der. cok mutlu hissettigim bir deneyimdi.
3.turk kadini: ilk turkiye ye kesin donus yaptigimda fransiz kadini olmustum. giyim konusunda curetkar. sicakkanli. disi. ama erkekler o kadar yavsaklasmisti ki turkiye de. dedim bu turk erkegi yanlis anliyor sicak kadini. yaklasik 10 senedir genel olarak buzdolabi ve mesafeliyim. giyimim kapali. boyle cok rahat ettim turk erkegiyle. cok iltifat aliyorum cevremden cok hanim hanimciksin diye.
Yeryüzünün en karmaşık, en güçlü ve aynı zamanda en kırılgan varlığı. bilimden sanata, siyasetten teknolojiye her alanda değişimin ve dönüşümün en temel itici gücü.