iktidar eleştirisidir.
bir kaç çeşidi vardır.
1 sen yanlışsın ya da kötüsün, in ben daha iyisini yaparim
1a iktidar farklıymış, şimdi aynı düşünmüyoruz
1b muhalefette söylediklerimizi yapacak değiliz tabii
1c yapamayiz biz bunları istifa edelim
1d iktidar zormuş, koalisyon ortağı olmak isteyen var mı
2 buradan eleştirmek kolay, sağol ben almayayım
3 ey işçi sınıfım bak en güçlü muhalefeti ben ediyorum, bir de güçlü olsak neler yaparım.
park yeri bulabilir miyim diye kaygılanırım ben normalde. cumartesi ekmek almaya giderken ailece minibüs bekleyenler gördüm. bir de aktarmalı gideceklerse trafiğe, minibüslerin hareket keyfine göre riskli bir iş. erken kalkmak da her zaman mümkün olmayabilir. geç saatlere kadar çalışıyorsa aile, hatta çocuk. cumartesi izin almak zorsa.
yıllardır akpli bu adam diyordum. şimdi bu kadar tepki aldığına göre artık destekleme zamanı gelmiş demek ki. dürüst insan, proje partisi seçim kazanırken diğer tüm partiler kaybeder, bu ülkeyi yeniden şekillendirme projesi, karşısında Mustafa Kemal olsa yine de kazanamazdı. Kılıçdaroğlu kaybetmedi, zorunlu kaybetme dönemini başarıyla yönetti.
Japonyada tabut evler var deniyordu. bazı asansörler daha büyük.
ama eski çarşılardaki eski binaların daracık asansörleri çalışırken bile korkunç bir de durursa öldürür valla.
eski Yunan kültüru ile günümüz yunan kültürü kopuktur.
eski türk kültürü ile günümüz Türk kültürü de öyle.
bugün birbirlerinden çok farkları yok, sadece saygı biraz daha fazladır orada. insana saygı konusunda dünya sonuncusuyuz.