ben ciddi anlamda zenginim ama yanlış anlamayın kimseye hava atma gibi derdim yok. şu an giydiğim boxer bile 1000 tl gerisini siz hesaplayın. ev, araba, yazlık, dükkan her şeye sahibim.
insanların neden böyle bir şey yaptığını bir türlü anlamış değilim. tamam herkes özgür ama rütbeyi bilmek önemli Kardeş. Mesela odtü, boğaziçi, bilkent, gazi, itü de okuyup yazarsın anlarım ama ordu ünivertsitesinde okuduğunu biz ne yapalım?
türkiye gibi bir ülkede gerçekten her ne kadar siz istemeseniz karşınızdaki kadın sizi tahrik etse bile uzak durun. maksimum yarım saat, bir saatlik zevk için öldürülme ihtimaliniz çok yüksektir.
sözlük buluşmalarına genel olarak çoğu kişi katılmaz. buradaki yazarlar sanal kimliğin verdiği rahatlıkla istediklerini yazdıkları için reel hayatta farklı birisi olduklarından ötürü kimse katılmaz.