Çok da eksikliğini duymadığım yoksunluk, kendisi hayatta olmasına rağmen 6-7 yıldır görmüyorum, bir sıkıntıya da henüz düşmedim onsuzluktan.
Edit: benden daha fazla kıymet verdiği çocukları ile gayet mutlu diye duyuyorum; allah muhabbetlerini bozmasın inşallah.
insan vücudunda bir sürü evrimsel değişikliği görüp ötesine abartı denmesine sebep teori.
Tahmin ettiğinin 6 -8 yaş altını söyleyerek pozitif puan toplayacağınız eylem.
Heeee ablası mısınız? Kardeşi misiniz? Artk çalışmıyor haberiniz ola.
En birinci x benim için volverindir, yaralarını kendi kendine iyileştiren x, ele muhtaç olmayan x, daha ne olsundur.
Bilim kurgu yapımı.
Kinetix marka ayakkabı sahibi olmak.
Ham petrol fiyatlarını hoplatma silsilesi için yapılmış açıklama. Kalkar düşer üreten aracılık eden nemalanır, taraflar tehdit yağdırır olan petrolü olmayana olur bla bla bla.
Milyonların yanında binlerin bir anlam ifade etmediği istatistiğinin değerlendirmeye çalışılması yanılgısıdır.
Bu da geçer anlamında farsça cümle.
On numara beş yıldız bir eylemmiş gibi geliyor başlarda, zaman geçtikçe içinden çıkmaya çalışıyorsun ama bir bakıyorsun ki çok geç.
Yarattığın pisliğin hiç mi bir geri dönüşü olmasın dediğimiz bireyin sorduğu sorudur.
Özel doktoru her gün ona ne vuruyor bilinmez ama birşeylere bapımlı oldupu aşikardır. Kanıtlanmamış bir sav ama videolarda bir halleri var.
Yaşamak zorunda olanlar için bir hapishaneden farksız bir şehir.
Genelde kuzey ülkelerinde karşılaştığımız kızlardır.
Yapılan tüm genellemeler gibi yanlış olan bir genellemedir. Giyim kuşamla seks hayatı analizi yapılmaz.
Cihad etmek için yanlış yeri seçmiş bireyin bok yemesidir. Ülkesinde kalıp cihat etmeye götü yememiş ılık, kendini illa irlanda’da siktirmek istemesi sonucu bizlerinde haberi olmasına vesile olmuş bir yaşam formunun eylemi.
Sözlük erkeklerini çok da ilgilendirmiyen kombinlerdir.
Olduğundan farklı görünmek, bundan büyük kötülük yoktur.
Tedavi olunması gereken psikiyatrik hastalıktır.
Ankara’nın komple berbat olması durumunu bir kenara koyarsak; çinçin, mamak, Ege, tuzluçayır, ulus (geceleri) diye uzar gider liste.
Anlamadığı şeyi saçma sanan insanın kurduğu cümledir. Ölümle burun buruna olmak, bir çocuğu babasız bırakmak, küslük, kırgınlık vs gibi durumlar hergün karşılaştığımız şeyler değil en azından benim için.
Edit: işkence işine hiç girmiyorum yazdıklarımı bilmeyen onu nerden bilsin.
Herhangi bir kadınla günah dolu Bir gece ile eşdeğer eylem.
(bkz: ipe yazık ) bere örülse o iple belki soğuk havalarda bir işe yarar.
Saçma bir eylem, her zaman bir çıkış vardır, sadece korkaklar kaçar.
Kompleks karbonhidrattır.
Olimpiyatlarda yardıran atletler.
Keşke daha akıllı olsaydım.
Edit; malım hali hazırda.
Allah yardım etsin dediğim yaşam formu.
Edit: ederse
daha fazla entry yükleniyor...