Sözlüğüm süper starı iremga başkan, çokamelo, g o k u, m e r c adlarıyla bilinen, sözlükte daha onlarca fake hesabı olmuş şahsın tacizlerinden bıkıp uyarı mahiyetinde bir iki küfür salladığı için çaylak olmuş diye düşünüyorum. Kendisini en yakın zamanda aramıza bekliyoruz. iremga reisimiz olmadan ulu sözlüğümüz neşesini kaybetmiş olur. Kendisine iletilmek üzere 3 karton maltepeyi de kargoya verdiğimi bildirmek isterim.
Sen içerideyken kral, ulu sözlüğümüz aynı olmayacak.
Ahahah, eh Yani, bu kadar az kullanıcının olduğu sözlükte, dün benim 97 tane fake hesabım olduğunu açığa çıkarırsan seni de onlardan biri sanarlar işte kızım.
--spoiler--
çokamelo, g o k u, m e r c adlarıyla bilinen, sözlükte daha onlarca fake hesabı olmuş şahıs
--spoiler--
bir insan nasıl bu kadar iğrenç olabiliyor yahu. adam anasına küfür ettirdikçe zevk alıyor. tek varlık sebebi mide bulandırmak, huzur bozmak. hiçbir vasfı yok, hiçbir zeka belirtisi yok, hiçbir yeteneği yok. tek özelliği ağır mikrosefali olması.
suç bu cahil ezikte değil, bunu sözlükte barındırandadır...
Çaylak olmuş. Ramazan günü kebap atmamayı öğrenir. Birincisi her lafa cevap vermek yerine, üzerinde durma geç. ikincisi kendinle ilgili espriler yap. Her sözü umursama.
Gerçekten yuh artık. Israrla kendisiyle uğraşanlar neden çaylak olmuyor, hesapları silinmiyor? Bir insanı tacize varan boyutta rahatsız etmek normal mi? Buna izin var herhalde.