Türk-Kürt ayrımcılığından artık bıktık. Bu ülkeyi ayrıştırmaya, insanları birbirine düşürmeye çalışan herkes; ortak vatanımıza ve milletimize zarar veriyor. Türkiye’nin ihtiyacı nefret değil.
Çanakkale, kimsenin propaganda afişine sığacak kadar basit değil. Orada savaşanlar bir kostüm değil, bir iradeydi. Ve o irade; bugünün sığ tartışmalarından çok daha büyük, çok daha gerçek.
Ya senin algılama yetkilerinin olmadığını düşünüyorum öncelikle ben israil falan savunmuyorum. Ayrıca israil’i savunmak istesem kimden korkacağım hangi birinizden korkacağım.
Bence Hamas, islam’ı doğru temsil etmek bir yana DURSUN, onu siyasi ve askeri amaçlar için araç HALiNE GETiREREK en büyük zararı yine Müslümanlara veriyor. masum sivillerin, çocukların ve kadınların hayatını hiçe saymak islam’ın adalet VE merhamet ilkeleriNE AYKIRI. Bu yüzden Hamas’ı eleştirmek, Filistin halkına sırt dönmek değilDiR; aksinE inancı ve insan hayatını istismar eden anlayışa karşı net bir tavır almaktır DiYE DÜŞÜNÜTORUM.