Büyük bir geminiz olabilir ama onu okyanusta nasıl yüzdüreceğinizi bilmiyorsanız, limanda duran devasa bir kütleden farkı kalmaz. Önemli olan altınızdaki aracın motor gücü ve şoförlüğünüzdür. Kimse garajda yatan ama çalışmayan bir tırı, yollarda fırtına gibi esen bir spor arabaya tercih etmez.
bu zamana kadar hiç bir kavganın içine dahil olmadım , edebimle takıldım , günlerce geldim saçmaladım gittim , kimsenin tavuğuna kış demedim kimseyle de dalga geçmedim . şu anonim ortamda adam gibi adam , insan gibi insan yetkili biri olacaksa baş üstüne her zaman . şöyle bakıyorum da kullanıcılar iyi hoş güzel güzel takılıyor , herkes keyfinde ama bir sorun olsa yetkili diyebileceğimiz bi kimse yok . işte bu kişi yada kişiler konu başlığının ta kendisidir.