olm adam son açıklamasında "inşallah bu çocuklar hatalarını telafi edecek" dedi amk.
biri şuna turnuvanın bittiğini haber versin.
halen montella nın, hakan ın falan arkasında duruyor. inşallah turnuva bitene kadar salağa yatalım taktiği uyguluyorlardır.
tarihin en sempatik milli takımını açıklamaları ile son 10 günde tarihin en antipatik milli takımına çevirdi.
merkez bankasından demir yumruk hamlesi geldi. gün içerisinde 53,54 seviyelerini görüp yürekleri ağıza getiren euro, hükümetin kararlı duruşu ve cesur hamleleri ile yine 53,37 seviyelerine geriledi.
Hiranur Vakfı'nın kurucusu Yusuf Ziya Gümüşel'in kızı H.K.G.’nin, babasının izniyle 6 yaşından itibaren evlendirilip, cinsel istismara maruz bırakıldığı ortaya çıkmış, soruşturma kapsamında Gümüşel tutuklanarak 18 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırılmıştı. Hakkında yapılan tutukluluk incelemesinin ardından 'adli kontrol' kararıyla tahliye edlen Gümüşel'i çok sayıda tarikatçı tekbir getirerek kahraman gibi karşıladı.
Aga ispanya da olsan 4 6 0 artık günümüz futbolunda beş para etmiyor. Kanatların akacak ileride isiran bir forvetin olacak. Neyse bu akşam ispanya bizim için Avustralya mağlubiyetini bir nebze hafifletti.
Aga biz Aykut banko teknik direktör olacak başımıza diye düşünürken aziz başkan durduk yerde şöyle bir açıklama yaptı amk. Umutlanalım mı bilemedik.
"Son günlerde çeşitli yayın organlarında ve sosyal medya mecralarında, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün teknik direktör ve/veya teknik ekip üyeleri ile anlaşma sağladığına ilişkin çok sayıda haber ve iddia yer almaktadır.
Söz konusu haberler gerçeği yansıtmamakta olup; Yönetim Kurulumuz, halihazırda hiçbir teknik direktör ve/veya teknik ekip üyeleri ile anlaşma yapmamıştır.
Basın mensuplarından dezenformasyondan uzak durmalarını ve kamuoyunu yanlış bilgilendirmemelerini önemle rica ediyoruz.
Kamuoyunu yanıltmaya yönelik asılsız haber ve spekülasyonların devam etmesi halinde, kulübümüz ilgili basın mensupları hakkında şikayetçi olma hakkını saklı tutmaktadır.
Bir yeni akit haberi. Tahmin edebileceğiniz gibi elbette bizim envanterimizde bulunan gazap isimli bomba.
Yaparsa akp yapar diyorlardı, yapmışlar.
Şimdi Amerika ve uzaylılar düşünsün amk.
Sildiği fight club entrysi ile gönüllerimize girmişti enayican. Keşke silmeseymiş.
Ayrıca Şöyle bir baktım son yazdıklarına da artık imla düzeltmesi/uyarısı yapmıyor.
hiç bir önemi olmamasına rağmen, adamın boyu 174 tü gençler. sikko bilgilerinizle başlık açmayın.
ya da madem açtınız neden 164 amk? 144 falan daha eğlenceli olmaz mıydı.
Az önce, doğru düzgün konuşup haber yapamayan bi haber kanalında vardı.
6. Nesil uçak konusunda dünyada söz sahibi olacakmışız.
5. Nesil uçağımıza henüz motor takamamışken çok iddialı hedefler bunlar.
Hadi bakiiim akp, kim tutar seni
Aga ne kadar çok yeni kullanıcı adı var. Hiç şüphe yok ki en az yarısı eski kullanıcılardır, böyle ara verince kimin kim olduğunu takip etmek de zor oluyor.
ABD dışişleri Bakanı konuyu yeniden gündeme getirip S400 ler yüzünden Türkiye’nin F 35 alamayacağından bahsetmiş.
Çok yakında Washington ve New York Semalarında Kaanları gördüklerinde bakalım nerelere kaçacaklar.
Koç holding’in 100. yıl resepsiyonunda tokalaşmış bu ikisi. Gözümde zerre haber değeri yok, asıl haber, bahçeli’nin hala yürüyüp resepsiyonlara falan katılabiliyor olması.