ezel

entry5773 galeri306
    3425.
  1. --spoiler--
    dizinin teması ezel'in intikamı ya da dayı'nın eski hesapları değil, şudur; karılara güvenmicen arkadaş.
    --spoiler--
    16 ...
  2. 3426.
  3. Eğer diziyi izliyorsam ve senaristlerin çizmeye çalıştığı bir ezel karakteri var ise ; ezel, şebnem ve cengiz'in bu oyununa düşmez.! düşmez kardeşim. yer mi benim ezel'im bu oyunları. yok,yok düşmez.

    yaa düşerse??.. yaww düşerse çok sinirlenirim yeminle.!

    edit:imla
    3 ...
  4. 3427.
  5. --- spoiler --
    ali-mayıs 2010. tevfik hoşlanıyor benden. burdaki en uyumsuz insan o. anadolulu, cahil, neredeyse hiç bir iyi özelliğini geliştirmemiş. ekibin casusu, ekibin katili. sürekli bana bakıyor. korkutuyor beni, ama buradaki zayıf halka o. çok ezik. ona güven verirsem, sevgi verirsem, en kolay onu kendi tarafıma çekebilirim. başladım bile, bir haftaya aşık olur bana.
    tefo-ne bi haftası be.....
    -- spoiler ---
    5 ...
  6. 3428.
  7. bu bölüm itibariyle dayının pek de masum olmadığını öğrendik hatta resmen suçlu olduğunu. o değil de kadınları şeytan olarak göstermiyorlar mı ona sinir oluyorum.biri değil, ikisi değil hepsini şeytan yaptılar be. güven eksikliği yaratıyorlar.*
    tefo bitirdin beni bu bölüm "ne bir haftası be" dedin ya orda bittim işte. şebo bütün herşeyi bitirdin be bir sen kalmıştın sen de hain çıktın be kızım. onu geçtim tefo'ya yapılmazdı bu. eğer bu kızın oyununa gelirseniz yuh derim size artık.

    cengiz sen bir pisliksin oğlum. şeytan dedikleri var ya, o tam da sensin işte.

    dayı...naptın sen be! arkadaşının sevdiğiydi o. selma'nın ne olduğu belli zaten sen yapmasaydın bari.

    son olarak eğer ezel gerçekten bir liderse bu tuzağa düşmemelidir o kadar!!
    3 ...
  8. 3429.
  9. izlerken şebnem bu tarafa geçti yok diğer tarafta aha yine geldi derken kafamı duvara vurmama sebep olan dizi.
    --spoiler--
    cengiz'in telefonuna gelen mesajı ezel atmıştır.
    --spoiler--
    5 ...
  10. 3430.
  11. --spoiler--
    valla dizi'yi baştan sona izleyen biri olarak tahminim ezel'in olayın farkında olduğudur. yani tuzağa falan düşmez yüzde doksan ihtimalle. hatta yüzde elli ihtimalle (burada biraz uçuyorum) şebnem ile ezel anlaşmış da olabilirler. şebnemi karşı tarafa hain olarak ezel yerleştirmiş de olabilir. bu ikincisi daha çok gönlümden geçen (şebnem işte sonuçta. sevdiceğimiz) birşey ama ilki tahminim ki öyle olduğuna kuvvetle inanıyorum.
    --spoiler--
    1 ...
  12. 3431.
  13. son böülümünde aşık olmanın insanın gözünü nasıl kör ettiğini güzel anlatmışlardır. şebnem'i cengiz'în yanında görünce kesin bu karı bi oyun çevirecek dedim kendi kendime. öylede oldu. çok tehlikeli sularda yüzüyor şebnem farkında değil. cengiz'in ezel'e eyşan'ın babasını öldürteceğinden de adım gibi emindim. lan bu diziyi izleye izleye psikolojik tahlillere ve olayları sezmenin nasıl bir şey olduğuna sardım. dayı olmaktan korkar oldum artık. tabi işin şakası bir yana olaylar bundan sonra nasıl gelişecek merak ediyorum. bu şebnem bakalım ne kadar zaman daha casusluk yapacak, ezel bunu yiyecek mi, dayı şebnem hakkında ne diyecek merakla bekliyoruz efenim.
    0 ...
  14. 3432.
  15. şimdi aklıma geldi şebnem cengiz'e mesaj attığında acaba ezel ona mesaj atacağını biliyor muydu? yani şebnem inandılar diyerekten mesaj atacağını söyledi mi ezel'e... o kısmını görmedik. eğer öyle olursa bu haftaki bölüm yine herkesi göt etmiş olacak. lan işi gücü bıraktım ezel'in peşinde koşuyoruz.
    2 ...
  16. 3433.
  17. --spoiler--
    liderlik bir koltuğa hapsolmaktır yeğen.
    --spoiler--
    2 ...
  18. 3434.
  19. Tevfik Zaim-Tefo-Sarp Akkaya nederseniz deyin bu bölümde oyunculuğun dersini vermiştir. Hem izleyenlere hem rol arkadalarına sezon boyunca ezelin eyşan için ağlamalarını dinledik ihanetinden sonra hangisinde bu kadar etkilendik acaba??? tefonun hikayesi dizideki bütün hikayelerden daha acıklı zannımca...
    3 ...
  20. 3435.
  21. kenan tefo'ya bu kadar yüklenmene de , şebnem' e birşey yapamamsına da neden bu kadar sinirlendiğini anlamak mümkün değil.. halbuki dönüp bir kendi .ötüne baksan aynısının beterinin kendin olduğunu göreceksin ya neyse..

    şebo, öyle böyle çift taraflı ajan oldun ya bana göre bok yedin.. yetmedi mi hayatındaki renkler de illa rengarenk olayım diye çırpınıyorsun..

    tefo gözlerindeki sevgi ve de aşkı yirim. ne diim.. iyi oyunculuktu.

    azad.. senden hala feci gıcıklanıyorum. haydi hayırlısı.

    selma.. sana diyecek çok şey var da en terbiyelisinden aktarayım az biraz.. yahu bre kadın madem kenan'ın telefonunu bu kadar bekliyordun, herifle 30 dakika konuşuyordun o zamanda telefon kıtlığında ne işin var senin ramiz'le.. ramiz patron olunca gözüne yakışıklı mı geldi? (daha ağır kelimelerle ifadesi içimde).

    cengiz ve eyşan.. dünyanın en modern görüşlü çifti. kena^n'dan hoşlanıyor musun? yok sadece cilveleniyorum o beni seviyor diye bir diyalog geçirdiniz ya aranızda yuh diyorum.

    can..oğlum anan diye bildiğin kadın seni evladı gibi bilmiyor bilesin. sen bir garip kuşsun. ne halt edersin oralarda bilmem.

    kenan.. sırıtışını seviyorum.

    1974..ramiz ve selma başladılar şarabı hüpletmeye..dansöz sahnede..bunların kafa güzel oldu,2. şişe bitti, dansöz hala oynuyor. sözüm dansöze..ne performans varmış abla sende..tebrik eder alnından öperim. budur.
    13 ...
  22. 3436.
  23. dayının karizmasının fena halde çizildiği, kafamızdaki delikanlı imajını yerle bir ettiği bölüm olmuştur.

    oldu mu dayı, yakıştı mı sana arkadaşanın aşkını almak. ayıp ettin. kenan sana ne yapsa azdır.
    3 ...
  24. 3437.
  25. --spoiler--
    +bana öyle bir şey verin ki ben onu zaten alamayım.
    -nedir o?
    +hiçbir şey.
    --spoiler--
    (bkz: baba ben orgazm oldum)
    6 ...
  26. 3438.
  27. dayı'nın selma'ya yumulup kenan birkan'a ihanet etmesine şaşırmamak lazım, 70'lerin cengiz'i adeta dayı.
    geçen sezonki bölümlerden birinde zaten cengiz'e "sen bensin, o yüzden seni öldürmekten zevk alacağım" gibisinden meydan okumuştu.
    yaptığı kalleşliğin o da farkında yani.
    4 ...
  28. 3439.
  29. en çok tefoya üzüldüğüm bölümdür. yazık aq ya!
    2 ...
  30. 3440.
  31. senaristlerinin artık ne yapacağını bilmeden direk götünden sallamaya başladığı yapım.
    2 ...
  32. 3441.
  33. öyle görülüyor ki, şebnem pişman olmuştur bu casusluk oyunundan. ama bunu bile yazarken kafamda sürüsüyle teori var.

    ancak ihtimali %80 olarak güçlenen birşey varki 1. sezon final sahnesinde cengiz-şebo ortaklığında şebnem, ezel'in casusudur. başka bir ihtimal olduğunu sanmıyorum.
    tevfik.. abicim gece de yazdım, sen beni bitirdin dün akşam. sen ağladın benim içim yandı.
    hele ki o, "tevfik anadolu köylüsü, kandırması kolay" falan diye okurken ben parçalandım resmen seni görünce. öyle birşey yani. sizin şebnem ile sonunuz ne olacak belirsiz ama eskisi gibi güven olmasada tekrar barışırsınız herhal.
    insan konduramıyor değil mi en "canım" dediğine?

    gelelim bade'ye. ezel'in hayatını sağlam kurtardı. o değil de ezelcim. sen artık can yeleğiyle falan dolaşsan iyi olacak. bade olmasaydı ölüyordun valla.
    bu bade'den birşey çıkacağını sanmıyorum. sokağı iyi tanıyan insanları iyi gözlemleyen bildiğimizden biraz daha farklı öğrenci, paraya ihtiyacı olan bir genç kız işte.
    1 ...
  34. 3442.
  35. dayıdan el soru:
    bir erkek bir kadını ne zaman tanır?
    cevabı verilmese de hiçbir zaman olarak işlenmiştir.

    artık diziden ziyade sinema keyfi vermeye başlamış bir dizidir ezel.
    3 ...
  36. 3443.
  37. bak sen şebnem sürtüğünün yaptığına, bak sen şu küçük o.ospuya. ulan adam senin yüzünden silahı bırakıyordu be allah'sız.
    1 ...
  38. 3444.
  39. dün akşamki bölümüyle yine tavan yapmış dizidir.ah şebnem ah kimsenin ruhu duymadan ne hatlar yemişsin.en çokta tefo'ya üzüldüm.tefo'ya yapılırmıydı bu ya.seni nasılda seviyordu.
    1 ...
  40. 3445.
  41. yusuf eğir'in "bir kişiye 3 şans vereceksin, iç iyidir" demesi üzerine "seninde 3 etti cengiz" diyip akabinde adamının torbayla gelmesiyle cengiz fena halde 3.5 olmuştur. o sahneyi gördüm ya. gözüm açık gitmez.
    1 ...
  42. 3446.
  43. artık senaryo üretmek için götünden element uyduruyorlar;
    -demir yusuf: ramiz hatırladın mı? sana bir ip ucu vereyim. senin dosyayı ben hazırladım. başbakanlığa ben gönderdim. bütün açıklarını ben buldum. arkadaşlarla aranı ben açtım.
    -ramiz: demir yusuf!
    -demir yusuf: iddanameyi ben onayladım hatırladın mı şimdi raamizz. seni ben sorguladım onu hatrıladın mı? kaç sene oldu?
    -ramiz: 19zz
    -demir yusuf: seni içeri ben yolladım ramiz o zamanlar kenanın ricasıyla seni ben devirdim ramiz senden hiç korkmuyorum ramiz ben seni aldım savurdum (böylelikle seyirci artık demir yusuftan nefret etti, ramizin de uğraşacak bir düşmanı oldu.)
    --"ben senin kafana papucumla bastım rahimiz"--
    hatırladın mı?
    -ramiz: seni hiç unutmadım demir yusuf!
    şimdi sıçtı işte. söylenecek pek birşey yok. madem sen bu adamı untmadın kenandan bile daha fazla sikertmiş, adam başını ezmiş lan senin 40 bölümdür niye sabrettin öldürmeye ant içmeye! ama sende haklısın dayii evet hiç unutmadın ve diziye girmesini dört gözle bekledin...
    1 ...
  44. 3447.
  45. tevfik'in şebnem'in kaldığı otel odasına girip mavi ekran vermeye başladığı sahne



    tevfik-şebnem evdeki konuşma. tevfik şebnem'i ilk gördüğündeki hislerini anlatırken ne fenaydı be.

    1 ...
  46. 3448.
  47. Yusuf Egir'de bir nev'i Zekeriya Oz tadi var, demedi deme ibrahim...
    0 ...
  48. 3449.
  49. selma'nın tam bir kaşar olduğu göstermiştir bu bölüm.

    - eskisi gibi değilki hiç bir şey. kenan yok. sen zaten beni görmüyorsun artık.
    + ben seni hep görüyorum selma.
    - sosyetik misfairlerin, siyasetçiler, işadamları...

    budur. dayıya bok atmasın kimse. zaten selma'da ramize nispet için beraberdir kenan'la. o kadar.

    edit : ulan amma geyik entry olmuş ha. dayının adamı gibi yazmışım. dayıya laf söyletmem uleyynnn!
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük