ezel

entry5773 galeri
    3435.
  1. kenan tefo'ya bu kadar yüklenmene de , şebnem' e birşey yapamamsına da neden bu kadar sinirlendiğini anlamak mümkün değil.. halbuki dönüp bir kendi .ötüne baksan aynısının beterinin kendin olduğunu göreceksin ya neyse..

    şebo, öyle böyle çift taraflı ajan oldun ya bana göre bok yedin.. yetmedi mi hayatındaki renkler de illa rengarenk olayım diye çırpınıyorsun..

    tefo gözlerindeki sevgi ve de aşkı yirim. ne diim.. iyi oyunculuktu.

    azad.. senden hala feci gıcıklanıyorum. haydi hayırlısı.

    selma.. sana diyecek çok şey var da en terbiyelisinden aktarayım az biraz.. yahu bre kadın madem kenan'ın telefonunu bu kadar bekliyordun, herifle 30 dakika konuşuyordun o zamanda telefon kıtlığında ne işin var senin ramiz'le.. ramiz patron olunca gözüne yakışıklı mı geldi? (daha ağır kelimelerle ifadesi içimde).

    cengiz ve eyşan.. dünyanın en modern görüşlü çifti. kena^n'dan hoşlanıyor musun? yok sadece cilveleniyorum o beni seviyor diye bir diyalog geçirdiniz ya aranızda yuh diyorum.

    can..oğlum anan diye bildiğin kadın seni evladı gibi bilmiyor bilesin. sen bir garip kuşsun. ne halt edersin oralarda bilmem.

    kenan.. sırıtışını seviyorum.

    1974..ramiz ve selma başladılar şarabı hüpletmeye..dansöz sahnede..bunların kafa güzel oldu,2. şişe bitti, dansöz hala oynuyor. sözüm dansöze..ne performans varmış abla sende..tebrik eder alnından öperim. budur.
    0 ...