dayı'nın selma'ya yumulup kenan birkan'a ihanet etmesine şaşırmamak lazım, 70'lerin cengiz'i adeta dayı.
geçen sezonki bölümlerden birinde zaten cengiz'e "sen bensin, o yüzden seni öldürmekten zevk alacağım" gibisinden meydan okumuştu.
yaptığı kalleşliğin o da farkında yani.