öyle görülüyor ki, şebnem pişman olmuştur bu casusluk oyunundan. ama bunu bile yazarken kafamda sürüsüyle teori var.
ancak ihtimali %80 olarak güçlenen birşey varki 1. sezon final sahnesinde cengiz-şebo ortaklığında şebnem, ezel'in casusudur. başka bir ihtimal olduğunu sanmıyorum.
tevfik.. abicim gece de yazdım, sen beni bitirdin dün akşam. sen ağladın benim içim yandı.
hele ki o, "tevfik anadolu köylüsü, kandırması kolay" falan diye okurken ben parçalandım resmen seni görünce. öyle birşey yani. sizin şebnem ile sonunuz ne olacak belirsiz ama eskisi gibi güven olmasada tekrar barışırsınız herhal.
insan konduramıyor değil mi en "canım" dediğine?
gelelim bade'ye. ezel'in hayatını sağlam kurtardı. o değil de ezelcim. sen artık can yeleğiyle falan dolaşsan iyi olacak. bade olmasaydı ölüyordun valla.
bu bade'den birşey çıkacağını sanmıyorum. sokağı iyi tanıyan insanları iyi gözlemleyen bildiğimizden biraz daha farklı öğrenci, paraya ihtiyacı olan bir genç kız işte.