ezel

entry5773 galeri306
    3400.
  1. --spoiler--
    vay babağan kemüğüne dedim ve bitti. cengiz strikes back!
    --spoiler--
    2 ...
  2. 3401.
  3. --spoiler--
    şebnem kahpelikte eyşan ve selma yı sollamıştır.
    --spoiler--
    3 ...
  4. 3402.
  5. --spoiler--
    ezel bu oyunun farkındadır, asla düşmez böyle bir tufaya ahan da buraya yazıyorum.
    --spoiler--
    2 ...
  6. 3403.
  7. selma iyi orospu dayı da iyi puştmuş bu bölümde onu anladık.
    10 ...
  8. 3404.
  9. 3405.
  10. ezel son fasoyu yemiş olamaz.
    0 ...
  11. 3406.
  12. bugünkü bölüm için denilebilecek şeylerden birisi de ;

    bade in - şebnem out .
    4 ...
  13. 3407.
  14. --spoiler--
    cengiz son yaptığı atak ile hem kenan ın ortağı oldu hem ezel le eyşanın arasını iyice açtı. ayrıca serdar ın dediği gibi artık kenana karşı eyşan için kullanacağı bir koz var artık. kenanla işi bittiğinde bu sayede tekrar eyşanla yakınlaşabilir.
    --spoiler--
    0 ...
  15. 3408.
  16. cengiz bir cümle söylüyor, sonra adama dahi havası veriyorlar.
    nedir anlamadım arkadaşım.
    3 yaşındaki çocuk da düşünebilir bir insanın babasını öldüren kişiden nefret edebileceğini.
    ne yani adamın her dediğine 'vay anasını amma da düşündü' diye yaklaşılıyor.
    olay soru cevap yapmakta sanırsam.
    1 ...
  17. 3409.
  18. hala fena gitmeyen dizi.
    --spoiler--
    serdar, cengiz'e "o üçü bir aradayken sana ihtiyaçları yok gibi duruyor" diyerek aralarını boz mesajını vermişti. cengiz de serdar'ı ezel'e satarak serdar'ın tavsiyesine uymuş oldu. tam cengizlik iş. hem aralarını bozdu, hem kenan'ın güvenini kazandı, hem de şebnem'i aralarına tekrar sızdırmayı başardı. bölüm sonu şeytani bakışını da attı. sen nasıl bir şeysin be oğlum.
    --spoiler--
    6 ...
  19. 3410.
  20. ezel falsoyu yememiş ve şebnemi kendi tarafına çekip cengize yedirmeye çalışıyor da olabilir.
    2 ...
  21. 3411.
  22. --spoiler--
    eğer şebnem, ezel ve ekibini bir kez daha böyle rahatça kandırabiliyorsa ezel'im siz bırakın intikamı falan gözüm. şöyle sert bir içki için falan. kafanız dağılsın..
    --spoiler--
    5 ...
  23. 3412.
  24. --spoiler--
    arkadaş bir ben mi anladım da dahiyim, yoksa çok salağım da tek ben mi itiraf ediyorum...

    bu .mını s.kt.ğim.n sarı çiyanı 93* kez iğne yapıyorda kolunda izi nasıl gömüyor o kabasakal tefo? hiç sevişmediniz mi olm?

    ayrıca beyaz body en çok sana yakışıyor be şebnem
    --spoiler--
    6 ...
  25. 3413.
  26. --spoiler--
    gel gelelim sarp akkaya'nın döktürdüğü bölüm olmuştur. rol aldığı her sahnede içim titredi valla. tebrik ediyorum.
    bir ikincisi bu dizide tevfik kadar "adam" bir karakter yok, bunu anladık.
    üçüncüsü de ezel sana laflar hazırladım;
    ulan sen geçen sezon "ne yapsa da unutamıyorum, bu nasıl bir büyü allah'ım..." diye çemkirmiyor muydun kamil'e. malum o "büyük aşkını" yerlere göğlere sığdıramazken, eyşan kahpesi de seni yerin dibine sokmuşken ona bir şey yapmıyorsun. gelmişsin burda tefo'ya kem küm yapıyorsun. gerçekten az şerefsiz değilsin.
    bade, süpersin canım. aynen devam.
    1974'te neler oldu öyle, ramiz dayı. biraz karaktersiz çıktın sanki sen. kenan ne yapsa hakkı.
    cengiz harbiden de ramiz'in gençliği.
    şebnem'in, tevfik'le birlikte olduğu 1.sezon finalindeki son sahnede atışmasından belli, aha da buraya yazıyorum.
    --spoiler--
    2 ...
  27. 3414.
  28. şu masanın etrafında herkesin toplandığı sahne bi gelsek de rahatlasak diye iç geçirmeme neden olan bi bölümü geride bırakan dizi.

    cümlemi tekrar okudum da boktan olmuş. ama olsun.
    2 ...
  29. 3415.
  30. ezel her hafta tansiyonu yükseltmeye devam ediyor. bence ezel herşeyin farkında şebnem aslında karşı tarafa değil de kimselere çaktırmadan ezel'e de çalışıyor olabilir ama neden ali'yi harcasın? kalan ihtimal ise, şebnem bildiğiniz orospu sıkalım kafasına yerine nasılsa bade geldi taze kan olur. bilemedim bu senaristlerin kafası acayip çalışıyor kardeşim sağ gösterip sol vuruyorlar izleyip görelim dayı nasılsa 1973'lerden ip ucu verir bize. bu arada sarp akkaya'yı tebrik etmek lazım aşkı ve acıyı o gözlerde görebiliyorsunuz. bu kadar güzel bir oyunculuğa şapka çıkarılır valla bravo.
    0 ...
  31. 3416.
  32. ezelin şebneme eskisi kadar güvenmeyeceği kesin. çünkü hiç bir zaman eskisi gibi olmaz. fakat bunu biz izleyicilere fark ettirmeyecekler en azından bir süre.
    1 ...
  33. 3417.
  34. (bkz: kenan haklı beyler) dayı götün önde gideni çıktı.** bu bölüm de sarp akkaya on numara oyunculuk sergilemiştir kendisini tebrik ediyoruz. dizi de ne kadar kadın varsa alayı numaracı,düzenbaz çıktı. bakalım bade'de ne numaralar çıkacak.
    diziden çıkan sonuç: kadınlara güven olmaz.
    2 ...
  35. 3418.
  36. 3419.
  37. keşke bölümün adı "hoşgeldin cengiz" olsaydı. cengiz güç sahibi olduğunda ne kadar tehlikeli biri olduğunu gösterdi yeniden. kenan oyuna dahil gerçekten uzaktan izliyor. benim asıl merak ettiğim eğer ezel serdarı öldürürse cengiz ne yapıp suçu kenan'a atacak ?

    -dayıya gelirsek, dayı; katil, kalpsiz, acımasız, kitabında af yok. dayının böyle bir yüzü de var ama aşık. gerçekten aşık. o kadar aşık ki en çok önem verdiği şeye "mertliğine" leke sürdütecek kadar gözü kara. burda da "kenan dönünce neler olacak ?" sorusu merak konusu.

    -bu bölümde anladık ki keşke bade işçil yerine zamanında daha iyi bir "oyuncu" seçilseymiş. oyunculuk demişken gün geçtikçe kenan imirzalıoğlu oyunculuğu kapıyor. silahlı sahnesinde ufakta olsa cevherini gösterdi.
    1 ...
  38. 3420.
  39. yani bu dizide ne olduysa bu kadınların yüzünden oldu.ah ya siz koca koca racon kesen adamlarsınız ne işiniz var kadınla kızla.
    ah be şebnem bu tefoya yapılırmıydı canım tefo kahrettin bugün bizi hele o yüzüğü çıkarıp "kutuda taşımıyorum anlaşılmasın diye" dedin ya...
    ama buraya yazıyorum ezel ve ekibi bu şebnemi fena tufaya düşürecekeler.inanmadılar inanmış gibi yaptılar.
    herkesi ters köşe yaptıran dayı yer mi cengizin oyununu.
    birinci sezonun finalinde şebnem tefoya trip atıyordu burdan şebnemin yemlerini yutmayacakları sonucunu çıkarabiliriz bence.ayrıca yine sezon finalinde dayı azada şimdi sen her şeyi değiştireceksin diyor yani gene bişeyleri bir kadın değiştirecek.

    2 ...
  40. 3421.
  41. izlemeyen arkadaşlarımın tevfik'in olayını anlatınca "olum sanki sen ihanete uğradın zuhaha" diye mal mal tepki verdikleri dizidir.
    yani şudur ki bu dizi hakkında sadece izleyenler yorum yapsın. hani "bıraktım yaaa sarmadı" diyenler varya. onlar götümü yesin.

    halbuki izleseler bugün bilirler sarp akkaya oynadı bizim içimiz yandı. öyle birşeydir işte bu ezel'i güzel yapan.
    4 ...
  42. 3422.
  43. şebnem'in şeytanlık konusunda eyşan'a ve selma'ya açık ara fark attığını görünce,sevgilimden bile şüphelenir oldum.
    3 ...
  44. 3423.
  45. 3424.
  46. --spoiler--
    şebnem sayesinde 47.bölüm sonunda beynimde tümör oluşmuş olabilir. öyle bir bölüme sahip olan dizidir işte.
    --spoiler--
    (bkz: işte ödülün)
    (bkz: allahın kenafir gözlü psikopatı)
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük