bu bölüm itibariyle dayının pek de masum olmadığını öğrendik hatta resmen suçlu olduğunu. o değil de kadınları şeytan olarak göstermiyorlar mı ona sinir oluyorum.biri değil, ikisi değil hepsini şeytan yaptılar be. güven eksikliği yaratıyorlar.*
tefo bitirdin beni bu bölüm "ne bir haftası be" dedin ya orda bittim işte. şebo bütün herşeyi bitirdin be bir sen kalmıştın sen de hain çıktın be kızım. onu geçtim tefo'ya yapılmazdı bu. eğer bu kızın oyununa gelirseniz yuh derim size artık.
cengiz sen bir pisliksin oğlum. şeytan dedikleri var ya, o tam da sensin işte.
dayı...naptın sen be! arkadaşının sevdiğiydi o. selma'nın ne olduğu belli zaten sen yapmasaydın bari.
son olarak eğer ezel gerçekten bir liderse bu tuzağa düşmemelidir o kadar!!