selma'nın tam bir kaşar olduğu göstermiştir bu bölüm.
- eskisi gibi değilki hiç bir şey. kenan yok. sen zaten beni görmüyorsun artık.
+ ben seni hep görüyorum selma.
- sosyetik misfairlerin, siyasetçiler, işadamları...
budur. dayıya bok atmasın kimse. zaten selma'da ramize nispet için beraberdir kenan'la. o kadar.
edit : ulan amma geyik entry olmuş ha. dayının adamı gibi yazmışım. dayıya laf söyletmem uleyynnn!