artık senaryo üretmek için götünden element uyduruyorlar;
-demir yusuf: ramiz hatırladın mı? sana bir ip ucu vereyim. senin dosyayı ben hazırladım. başbakanlığa ben gönderdim. bütün açıklarını ben buldum. arkadaşlarla aranı ben açtım.
-ramiz: demir yusuf!
-demir yusuf: iddanameyi ben onayladım hatırladın mı şimdi raamizz. seni ben sorguladım onu hatrıladın mı? kaç sene oldu?
-ramiz: 19zz
-demir yusuf: seni içeri ben yolladım ramiz o zamanlar kenanın ricasıyla seni ben devirdim ramiz senden hiç korkmuyorum ramiz ben seni aldım savurdum (böylelikle seyirci artık demir yusuftan nefret etti, ramizin de uğraşacak bir düşmanı oldu.)
--"ben senin kafana papucumla bastım rahimiz"--
hatırladın mı?
-ramiz: seni hiç unutmadım demir yusuf!
şimdi sıçtı işte. söylenecek pek birşey yok. madem sen bu adamı untmadın kenandan bile daha fazla sikertmiş, adam başını ezmiş lan senin 40 bölümdür niye sabrettin öldürmeye ant içmeye! ama sende haklısın dayii evet hiç unutmadın ve diziye girmesini dört gözle bekledin...