--spoiler--
bir sevindirici haber daha frank lapidus az önce denizaltı kazasından kurtulmuştur.ayrıca richard ölmemiştir ama yaşlanma belirtileri göstermeye başlamıştır.çok iyi gidiyor an itibariyle.
--spoiler--
--spoiler--
kwonların gerçek hayatı hatırlayıp ingilizceyi şakır şakır konuşmaları ile sevinçten ağlatan bir olay yaşanmıştır an itibariyle.
--spoiler--
son bölümü için kaan sezyum'dan ayar alan dizidir. Şöyle yazmıştır twitter'ında.
"lost'un sonunda behlül çıktı, kate'in don göründü. jack aslında jin'miş, sawyer'la da sayid kumsalda evlendi. duman da adadaki ocakbaşından"
not: bir süre sonra malesef internet bağlantısı düşük insanları atıyor izin vermiyor girmelerine o yüzden günlük 2 dolarlık premium account alabilirsiniz ben öyle yaptım şimdi bu arada ingilizcesi gerçekten iyi olan insanların izlemesi tavsiye edilir.
çünkü ingilizce alt yazı bile yok ve 2,5 saatlik özel promolar videolar jimmy kimmel'ın lost özel şovu filan var daha sırada yani bu bonus olaylar için izliyceklere tavsiye edilir. bonus olayları izlemem diyorsanız yarın normal ve sağlıklı bir şekilde izleyebilirsiniz.
şu ana kadar sadece bir diziydi, ki aslında en başından, yani 2004 yılından itibaren benim için bir diziden daha fazlasıydı gizemli bir dizi değildi sadece, daha ötesiydi...
ama artık güneşin doğuşuyla sadece hep anacağımız, olmadık bir zamanda aklımıza getireceğimiz ve hiç ama hiç unutmayacağımız bir efsane olacak.
son olarak,
bize geçtiğimiz koca altı yılda gerçekten yaşattığı bu inanılmaz deneyim için yine, yeni ve yeniden bir numaramız olacaktır lost !!!
iyi bir ingilizceniz yoksa sabahın köründe canlı olarak izleyerek piç edilmemesi gereken dizidir. yarın gündüz saatlerinde indirilir. akşam da cips olur bira olur kola olur kuruyemiş eşliğinde falan, cep telefonu ve msn kapatılarak belki de evin zili geçici olarak kullanılamaz duruma getirilerek yalnız başına izlenir. he sonra ne olur bilemem. lost'suz bir hayata hepimiz alışmak zorundayız. bir süre boşlukta kalacağımız kesin. ama adsız alkolikler gibi gruplar oluşturularak ve belirli aralıklarla seanslar düzenlenerek normale dönülebilir. koca 6 yıl lan. izlediğimiz, bir aşk-ı memnu ya da yaprak dökümü ya da kavak yelleri değildi ki. zor olacak. valla özledim şimdiden.
hani bayramlarda bir heves olurdu içimizde çocukken, hemen sabah olsun rugan ayakkabılarımı giyeyim de komşuları dolaşayım tek tek diye... işte bu dizi şu an bana bu hevesi yaşatıyor. bitmesine üzülüyor muyum? aslına bakarsan üzülmüyorum diğer lost fanatikleri gibi... çünkü biz ona hala hayranken bitiyor ve bu yüzden efsane olarak kalacak.
bu kadar da cevapsız soru olmaz ki kardeşim dedirtsede sabah 8'de kalkacak olmama rağmen gece 4'lere kadar oturup tekrarlarını izlediğim dizi olur kendileri.
finali hakkında kayda değer bir teorimin olduğu dizidir.
--spoiler--
adanın yeni jacob'ı seçilen jack ile, locke (nam-ı diğer black smoke) konuşurlar, diyalog tartışmaya, tartışma kavgaya dönüşür.
buraya kadar olacaklardan eminim. buradan sonra dizinin bağlanıp bitirilmesi kanımca şu senaryolardan biriyle olacak:
jack, locke'u, bir şekilde, daha önceki bölümlerde gördüğümüz ışıklı mağaraya (hani şu, kadının kesinlikle girmeyin dediği) atar.
paralel evrende desmond, locke'u öldürmenin en sonunda bir yolunu bulur ve öldürür.
yine paralel evrende jack, locke'un omurilik ameliyatında başarısız olur, locke ölür.
--spoiler--
ve en nihayetinde bir zaman kırılması olur, adaya ilk düştükleri güne dönerler.
saçma sapan bi sonla, hiçbirşey açıklamadan bitsin ama kesinlikle 7. sezonda görüşmek üzere diyerek bitmesin dedirten dizi. lan ömrümüzü yedi dalaksız dizi, bir sene daha mı? bünyem kaldırmabilir...
edit: kaç gece uykusuz kaldım. kaç sabah ders kaçırdım uğruna. daha fazla bekleyemiyorum. vuslat anı için heyecandan yerimde duramıyorum. 1 sene daha bekleyemem. ne var bunda kötülenecek.
(bkz: vay anam serhat neler dönmüş burda)
artık bir yakınımza dönüşen karakterleriyle başını alıp gidecek olan dizi. sanki hayatımızdan birileri gitmiş gibi bir his. git bakalım, git! nasıl biter lan nasıl biter! ya ben lan neyse bir şey demiyorum, neyse ki flashforward var yokluğunda onla oyalanırız.
lan: o da kaldırılmış. şimdi ne yapçaz ibneler! dizi yapın lan!