spoiler falan vermeyeceğim. daha sonra değinirim buna. lakin resmen yüreğime oturmuş, beni ağlatmış bir finale sahiptir.. benim için hep gelmiş geçmiş en iyi dizi olarak kalacaktır..
hiç izlemediğim ama finalini gördüğüm kadarıyla doğru karar verdiğim dizi. ulan ben oturacağım 6 sene heyecanla bunu takip edeceğim sonra finale gelecek bir bakmışız aha rüyamış. o zaman aklımdan baya güzel şeyler geçerdi. bu arada sağır odaya selam çaktıklarını da söyleyebiliriz.
--okumayin spoiler--
An itibari ile Terry O'quinn, Michael Emerson ve Matthew Fox Jimmy Kimmel Show'da arzu endam etmekteler. Jack her inanista vardir boyle seyler, bazi seyleri unutamadan, gerinde birakamadan gidemezsin dedi. Unutabildigin zaman da böyle finalde izledigimiz gibi el ele isiga yürürsün tabiki. Seyirciler cok atesliler vallahi, her lafa alkis kopariyorlar. Cok sevmisler finali. Acaba ayni sona mi baktik anlamadim ki. Ya oyuncularda cok mutlular. Adam durur bir dusunur. Lan 6 sene bu dizide oynadim da bu ne bicim sondu diye sorar kendi kendine. Matthew gozunu seveyim yaa, hersey cok muhtesemmis gibi nasil gulersiniz?
--okumayin spoiler--
--spoiler--
Oha su an agzim bir karis acik bir sekilde ekrana mal mal bakmaktayim. Hala bu sekilde bitmis, bitirilmis olduguna inanamiyorum. Olamaz yaa, bu lost'un o senelerdir bekledigimiz sonu olamaz! Bu saate kadar uykusuz bir sekilde bunu mi bekledim ben simdi? Hic bir zikkim cevaplamadilar, herkez birbirine bakisti, kucaklasti..Sen sag ben selamet. Hala birisi şaka yaptik lan şaka gercek son biraz sonra gelecek diye bekliyorum. Allah belani versin j.j abram! Lan herkez ölü cikti lan! Allah tekrar belani versin j.j abram senin! Su an küfredemeyecek kadar uykusuz ve gücsüzüm. Gücüm yerine gelince küfredecegim!
Ucak düser kurtulan kimse olmaz. Bu adamlar hayalet gibi flashbackti, forwarddi gezip durmuslar bosuna. Alt timeline tamamen uydurmaca bir timeline. Son sahne de jack gozlerini kaparken ucagin tekrar düsüsünü görür ve evet herkez ölmüstür. 6 yilimi bu diziye verdigime mi yanayim, ayirdigim vaktime mi yanayim, herseyin bir mantikli aciklamsi var yalanina kendimi salak gibi inandirdigima mi yanayim, aptal yerine koyulduguma mi yanayim? ha ben neye yanayim j.j abrams?
allah'im ya şoklardayim...inanamiyorum, inanamiyorum. Allah tekrar belani versin j.j abrams !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--spoiler--
Edit: Yine de izlememis olanlarin hayallerini yikmak istemiyorum. Bu yuzden al sana spoiler.
Edit 2: Ya final bolumu biter bitmez sicagi sicagina entry yazarsan elbette boyle sacmalarsin. Evet finali kicimla izlemisim. Kabul ediyorum...
sonu bu kadar kötü bitmemeliydi ama belkide biz çok fazla şey bekliyorduk. hakikaten hayal kırıklığı oldu benim için. kendimi aptal gibi hissediyorum sözlük. bir de uyumadım canlı izleyeyim diye yazık. finalde bi köpek eksik kalmıştı oda geldi.
--spoiler--
desmondım brotham kurtuldu içim rahat etti hiç sevinmediğim kadar sevindim ama jack gitti yada gidici gibi.bu arada hiç kimse çakmadı ama richard direkt sattı adayı filan pat diye herif uçakta belirdi.
--spoiler--
sevgilinle son kez sevişmeyi beklemek gibi bir şey.ah sözlük ah dertliyim ben kendimi içkiye verdim daha lost bitmeden içimi bir hüzün kapladı ne olacak sonunda diye düşünmüyorum benim yada bizim gibi izleyicilerin hali ne olacak diye düşünüyorum.okula her gittiğimde abi dün izlediniz mi diyemeyeceğim artık yada uyuya kalıp izleyemeenlerle taşşak geçemeyeceğim.umarım beklediğimize değer umarım hiç bir şey rüya değildir be sözlük.
--spoiler--
jack'in o atlayışı varya o işte yıllar boyunca bu diziyi ne zaman ansak aklımıza gelecek ilk şeylerden biri olacaktır.bide suck it bs.
--spoiler--
--spoiler--
ya aklima hic bu şapşal charlie'nin yüzünden gozlerimden yaş akacagi aklima gelmezdi. Ulan charlie, ulan charlie! cok duygusallaştim lan!
--spoiler--
yalnız adamların reklamlarında 4g falan diyor, bizim burada daha 3g yerleşmedi. hay allah napsak ki şimdi bilemedim. reklam bitsin de biz diziye divam edelim.
--spoiler--
desmond adanın tıpasını çıkartınca enerji kaynağını kaldırmış oldu böylelikle jack locke a yumruk attığında dudağını patlattı ve kanamasını sağladı yani heriflerin gücü filan yok artık demekki richard ın olayı da o yüzden kayboldu..
--spoiler--
--spoiler--
sayid flash sideways de shannon ı kurtarır shannon ile sayid geçmişi hatırlar.boone da hatırlamış ama nasıl hatırladığını bilmiyoruz önemli değil herkesi göstericekler demek bu mr.eko ya hazırlansın herkes.
--spoiler--