3226.
-
bu gece sevgilimden ayrılmışım gibi hüzünlenmemi sağlayan şey. (dizi demiyorum bu başka bir şey adı konulamaz.)
evet bitiyor hikaye...
6 yıl 121 bölüm. hayatımın her anında olan yegane şeylerden.
sabah kalkıp linkleri sıraya koyup, akşam büyük bir heyecanla izlemenin tadını yarın son kez alacağı geliyor insanın aklına.
hüzünleniyor insan. hiçbir şeye gülesi gelmiyor insanın, hayata küsüyor. nasıl bir aşksa bu tarif edilemiyor.
artık o heyecan olmayacak mı? previously on lost sesini, çeviri: pınar batum yazısını son kez mi göreceğim diye soruyor insan.
cevap vermek zor geliyor, olmuyor. lost olmadan bir hayat nasıl olur ki?
haykırmak geliyor insanın içinden; "bitme lan" diye. ne olacak? bir sezon daha çekin, filmi çıksın bir şeyler yapın son olmasın.
yüzlerce soru cevapsız kalacak her zamanki gibi. lost bu, burada gizem olmazsa olmaz. hiç bir zaman herşeyi öğrenemezsiniz.
biliyoruz ki bölümleri tekrar tekrar izleyeceğiz, hiç bir zaman sıkmayacak bu. çünkü adı üstünde 'efsane'.
belki star wars'ı göremedik ama bizim de çocuklarımıza anlatacağımız bir efsane olacak. sözlükte sayfa rekorları kırmış efsane.
hala inanamıyorum. büyük ihtimalle finalden sonra da inanamayacağım bittiğine.
evet sözlük belki 10. söyleyişim ama, lost bitiyor! kendimi inandırmaya başlamalıyım galiba. başarılı olmayacak ama en azından çalışmalıyım.
ama yine bir umut; keşke finalin en etkileyici sözü, "7. sezonda görüşmek üzere." olsa... ne güzel olur değil mi sözlük?
edit: http://abc.go.com/watch/c...=24476&cid=siteplayer
izleyip ağlayın lan biraz.