şu ana kadar sadece bir diziydi, ki aslında en başından, yani 2004 yılından itibaren benim için bir diziden daha fazlasıydı gizemli bir dizi değildi sadece, daha ötesiydi...
ama artık güneşin doğuşuyla sadece hep anacağımız, olmadık bir zamanda aklımıza getireceğimiz ve hiç ama hiç unutmayacağımız bir efsane olacak.
son olarak,
bize geçtiğimiz koca altı yılda gerçekten yaşattığı bu inanılmaz deneyim için yine, yeni ve yeniden bir numaramız olacaktır lost !!!