lost

entry4257 galeri
    3248.
  1. yalnız adamların reklamlarında 4g falan diyor, bizim burada daha 3g yerleşmedi. hay allah napsak ki şimdi bilemedim. reklam bitsin de biz diziye divam edelim.
    0 ...