hani bayramlarda bir heves olurdu içimizde çocukken, hemen sabah olsun rugan ayakkabılarımı giyeyim de komşuları dolaşayım tek tek diye... işte bu dizi şu an bana bu hevesi yaşatıyor. bitmesine üzülüyor muyum? aslına bakarsan üzülmüyorum diğer lost fanatikleri gibi... çünkü biz ona hala hayranken bitiyor ve bu yüzden efsane olarak kalacak.