saçma sapan bi sonla, hiçbirşey açıklamadan bitsin ama kesinlikle 7. sezonda görüşmek üzere diyerek bitmesin dedirten dizi. lan ömrümüzü yedi dalaksız dizi, bir sene daha mı? bünyem kaldırmabilir...
edit: kaç gece uykusuz kaldım. kaç sabah ders kaçırdım uğruna. daha fazla bekleyemiyorum. vuslat anı için heyecandan yerimde duramıyorum. 1 sene daha bekleyemem. ne var bunda kötülenecek.
(bkz: vay anam serhat neler dönmüş burda)