lost

entry4258 galeri
    3228.
  1. saçma sapan bi sonla, hiçbirşey açıklamadan bitsin ama kesinlikle 7. sezonda görüşmek üzere diyerek bitmesin dedirten dizi. lan ömrümüzü yedi dalaksız dizi, bir sene daha mı? bünyem kaldırmabilir...

    edit: kaç gece uykusuz kaldım. kaç sabah ders kaçırdım uğruna. daha fazla bekleyemiyorum. vuslat anı için heyecandan yerimde duramıyorum. 1 sene daha bekleyemem. ne var bunda kötülenecek.
    (bkz: vay anam serhat neler dönmüş burda)
    0 ...