bugün öbür sözlükte nickaltımda şahsımı tehdit etmiştir. tekeri koruma sevdası başını yakıyor, ne geliyorsa başına teker yüzünden geliyor ama o hala tekeri koruyor. hiç akıllanmıyor.
ya ben bir şey itiraf etmek istiyorum. bu kardeşimize ben silik attırdım.
şöyle ki, bu entrylerinde cümle sonuna nokta koymuyordu. ben de bunun 8-9 tane entrysini arka arkaya ispiyonladım akşama silik yedi. kih kih kih.
ya aslında yapmazdım böyle bir şey ama sabah nicaltımda beni tehdit etti. tekeri korudu. seni zorbalayacam dedi. ben de böyle yaptım.
kusuruma bakmasın ama cümle sonuna nokta koymayı öğrensin dimi yaaa! yani sözlükler whatsapp değil ki, yani. cümle sonuna nokta koymuyosun. silerler bacım geçmiş olsun.
Şu öbür sözlükten sürekli buraya haber veriliyor ya sanki orası sahne arkasıymış gibi hissettiriyor bana. Büyük trajedilerde de önemli olaylar vurdulu kırdılı şeyler hep sahne arkasında olur kötü etkilenmesinler diye seyircilere gösterilmez.
Yani Şöyle asıl sahneye gelin de bir seyir zevki verin. Ortada oynayın be nereye gidiyorsunuz? Yeriniz burasıdır.
Ekşi sözlükte bile kendini rezil etmeyi başaran yarım akıllı bir zerzevat. Burası hariç Gittiği her yerde hak ettiği muameleyi görüyor. Buranın hali ortada zaten.