hakkında sağda solda yazılanları görünce iki çift laf etme gereği duyduğum yazar. Hatta ufak bi itirafta bulunayim, ilk başlarda uzaktan izlerken kendisini sözlük teyzesi gibi görmüştüm. her şeye ayar vermeye çalıştığı için tavırlarını biraz fazla bulduğum yazardı. dürüst olayım, üslubunu yadırgardım.
ancak sözlükte zaman geçirdikçe, ortamın o leş ve toksik eril yapısını soludukça taşlar yerine oturdu. bu kız aslında sadece bu ortamın anladığı dilden konuşuyor. bir kadının bu kadar saldırgan bir ortamda yıllardır geri adım atmadan kendi bildiği gibi var olması aslında büyük bir direnç. yürümeye devam etsin, arkasındayız.
Açıkçası kendisini sözlükte görünce çok keyif alıyordum.
Zaten ne kadar sevdiğimi herkes bilir.
Tanıdığım için mutlu olduğum insanlardan biri.
Daha yeni görüyorum hesabını sildiğini.
Kızgınım.
Ayıp gerçekten.
Nedir derdiniz anlamadım ki.
Feyk hesaplar terbiyesizlikler..
Bu kadar hayatsız ve boş olmayı nasıl başarıyorsunuz.
Bik bik gitmeyecek. Dün gece yazıştık. Kesin bilgi
Biraz ara vermesinin daha doğru olacağını söyledim.
Gidenler için de şu kadaranı söylüyorum onların da biraz zamana ihtiyaçları var.