iremga

entry1161 galeri124
    1101.
  1. hakkında sağda solda yazılanları görünce iki çift laf etme gereği duyduğum yazar. Hatta ufak bi itirafta bulunayim, ilk başlarda uzaktan izlerken kendisini sözlük teyzesi gibi görmüştüm. her şeye ayar vermeye çalıştığı için tavırlarını biraz fazla bulduğum yazardı. dürüst olayım, üslubunu yadırgardım.

    ancak sözlükte zaman geçirdikçe, ortamın o leş ve toksik eril yapısını soludukça taşlar yerine oturdu. bu kız aslında sadece bu ortamın anladığı dilden konuşuyor. bir kadının bu kadar saldırgan bir ortamda yıllardır geri adım atmadan kendi bildiği gibi var olması aslında büyük bir direnç. yürümeye devam etsin, arkasındayız.
    5 ...
  2. 1102.
  3. 1103.
  4. Sözlükteki varlığı inanılmaz keyif veriyor bana.
    zaten kendisini ne çok sevdiğimi söylememe gerek yok.

    Sadece Ahlaksız itler üşüşmese her şey çok daha güzel olacak.
    3 ...
  5. 1104.
  6. Yanındayız demeye gerek yok zira alayına yeter hemşerim.
    3 ...
  7. 1105.
  8. 1106.
  9. 1107.
  10. Öldüm sandım ya. Arkadaşlar beni ağlatacaksınız, teşekkürler :’)

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2494217/+
    3 ...
  11. 1108.
  12. Nerelerdesin sen kitap badim? Tülay geri dön.
    2 ...
  13. 1109.
  14. irem silik!

    Ulan ya şu kızı gönderdiniz ya burdan hepinizin aq.
    6 ...
  15. 1110.
  16. irem niye silik neler oluyor allahınız aşkına?
    3 ...
  17. 1111.
  18. Çok tatlı biriydi kısa bir süre konuşmamız olmuştu. Çok üzüldüm şu anda.
    2 ...
  19. 1112.
  20. Açıkçası kendisini sözlükte görünce çok keyif alıyordum.
    Zaten ne kadar sevdiğimi herkes bilir.
    Tanıdığım için mutlu olduğum insanlardan biri.
    Daha yeni görüyorum hesabını sildiğini.
    Kızgınım.

    Ayıp gerçekten.
    Nedir derdiniz anlamadım ki.
    Feyk hesaplar terbiyesizlikler..
    Bu kadar hayatsız ve boş olmayı nasıl başarıyorsunuz.
    3 ...
  21. 1113.
  22. Bir gün bik bik de gidecek, işte biz o gün tükeneceğiz... gitmeyin olm..
    0 ...
  23. 1114.
  24. --spoiler--

    bir gün bik bik de gidecek, işte biz o gün tükeneceğiz... gitmeyin

    --spoiler--

    Bik bik gitmeyecek. Dün gece yazıştık. Kesin bilgi
    Biraz ara vermesinin daha doğru olacağını söyledim.
    Gidenler için de şu kadaranı söylüyorum onların da biraz zamana ihtiyaçları var.
    1 ...
  25. 1115.
  26. silik yemiştir. oh! sefam olsun.
    0 ...
  27. 1116.
  28. 1117.
  29. sözlüğün ilk göz ağrısıydı.
    0 ...
  30. 1118.
  31. 1119.
  32. sensiz sözlüğün tadı tuzu yok.
    0 ...
  33. 1120.
  34. Geri dön şımarık kız. Kız çocuğu. Ewed.
    0 ...
  35. 1121.
  36. onsuz sözlüğün tadı tuzu yok.
    0 ...
  37. 1122.
  38. 1123.
  39. geri gelsin ya! özledik onu. onsuz sözlüğün hiç tadı tuzu yok.
    0 ...
  40. 1124.
  41. ablacım nolur geri dön! sensiz sözlüğün hiç tadı tuzu yok. özledik.
    0 ...
  42. 1125.
© 2026 uludağ sözlük