ezel

entry5773 galeri306
    4895.
  1. son sahnesi ile sabit bir finale bağlı olarak bitirilmeyen ve bence de iyi yapılan dizi. can'ın büyümüş haliyle sonlandırılan finalden sonra herkes farklı senaryolar geliştirebilir ve ezel dizisini nasıl istiyorsa kafasında öyle bitirebilir gibime geldi.

    emeği geçen herkesin daşaklarına sağlık. özellikle tuncel kurtiz ve kenan imirzalıoğlu.. televizyonda her gördüğümüzün oyuncu olmadığını bizlere gösterdiniz. sizin yaptığınız oyunculuk değil, gerçeği yaşamak. ezel'in bir hikayesi vardı ve siz de bu hikayeye bizleri dahil etmeyi başardınız. helal olsun diyelim.

    şimdi küfürler; hay anasının bilmem neresine ne edeyim. bitti ulan, resmen bitti pazartesi günlerini renklendiren şey. ne bok yiyeceğiz biz şimdi? ters köşelere kızsak da çok alışmıştık göt olmaya. meydan şimdi akasya durağı'na falan mı kaldı? hassiktir dostum hassiktir. canımı aşırı derecede sıktınız ve birazdan federaller gelecek. hadi dostum siktir olup gidelim bu lanet yerden. ouw yeah.
    *
    4 ...
  2. 4894.
  3. --spoiler--
    uykumu kaçırsınlar,yorgunluğumu uçursunlar,suyuna da pilav pişirsinler naparlarsa yapsınlar ama bana haftaya ezel yok demesinler!
    --spoiler--
    4 ...
  4. 4893.
  5. etkisinden kurtulup uyuyamadığım dizidir.
    0 ...
  6. 4892.
  7. sadece final bölümüne baktığım dizi.
    sonuç: cengiz p*çin teki ve öldü.
    eyşan pazarda tanışılan güzel kız ve vazgeçilmez kadın. sonrası ölüm tabii.
    olaylar eyşan çevresinde döner.
    bu mudur?
    sonunda bitti "oohh bee!"
    1 ...
  8. 4891.
  9. 70. bölüm final olabilir miydi acaba diye düşündürmedi değil. lan bari bölümün adını son oyun koymayın.

    beklenti yükseldikçe beğeni azalır.
    (bkz: ezel izlerken mala bağlayan adam)
    1 ...
  10. 4890.
  11. finalinde lost'a bağlayan dizidir. kapıyı açan da benjamin linus'tur.

    oyun içinde oyunlarla sürüp giden bir diziydi. çoğu kez izlerken 'yok artık' dedik. farklı bir diziydi ve emeği geçenleri tebrik etmek gerek. ama keşke bize ikinci bir lost vakası yaşatmasaydı. en azından kapıyı açanı belirtseydiniz lağn.
    2 ...
  12. 4889.
  13. adı sorulduğunda, gururla can uçar diyen adam, o saatten sonra cengiz'e öyle gülümser mi yahu.
    babamı bulmaya geldim dediği halde bir de.
    can hikayeyi okuya okuya babasını hayal ediyor işte, bence gayet net.
    1 ...
  14. 4888.
  15. bu ezel ölmediyse bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' niye dedi? niye herkesle vedelaştı? neden bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' dedi. neden annesiyle babasıyla vedalaştı, helalleşti? neden bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' dedi. neden ali'yle vedalaştı? neden şebo'ya ayrılık hediyesi olarak kap-kaçı devretti? neden bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' dedi. neden lan ölmedin madem neden 'bade'ye bana bi hayat yazar mısın' dedin? neden manyak otuz yaşındayım yarım saat salya sümük ağladım lan neden dedin niye ölmedin?

    formata aykırı mı oldu bu yazdıklarım bilmiyorum, zaten kimin umrunda?
    7 ...
  16. 4887.
  17. --spoiler--
    muhtesem kelimesinin bile az kalacagi ve turk televizyon tarihinin en kaliteli dizisiydi. Her ne kadar sonu acik bitse de tahmin etmek zor degil. O ezeldi, tum ekip ve oyuncular, gercekten bravo.
    --spoiler--
    1 ...
  18. 4886.
  19. alternatif son olayının bokunu çıkarmıştır, ayrıca o cengizdir.
    1 ...
  20. 4885.
  21. ezel ve ali köprüde cengizin elini tutarken , neredeyse insafa gelmişlerken, cengiz malının hadi çekin yeniden başlayalım diye tiksindirici halleri beni gaza getirdi. at! at! naraları atmaya başladım. harbi o ne tiksindirici bi haldi nan! allah kimseyi cengiz etmesin!!
    2 ...
  22. 4884.
  23. saçma ve sıkıcı bir dizidir.
    izleyenler de asosyal sürüsüdür.
    1 ...
  24. 4883.
  25. içerdekinin ezel olduğu tartışmasız bir gerçek. asıl soru: ezel ölmedi mi?

    öldü. "öldüyse fenere nasıl geldi?" diyenler için de* can'ın elindeki zarfa dikkat diyorum. okuyup okuyup kuruyor işte böyle. normal değil zaten o çocuk. bacak kadar boyuyla kıza ne laflar etmişti hatırlamıyor musunuz?
    1 ...
  26. 4882.
  27. ters köşelere yatırmakla finale sıçmanın birbirine girdiği, ikinci bir lost faciası yaşatmıştır bünyede.
    1 ...
  28. 4881.
  29. salya sümük ağlatıp, bölüm sonunda "kafanıza göre son belirleyin işte" der gibi bir final yapan ve herşeye rağmen efsane olan dizi.
    (bkz: ezel in finalinde fenerin kapısını açan kişi)
    1 ...
  30. 4880.
  31. finaldeki belirsizliği çözdüğüm dizi.

    hanımlar, beyler! şimdi ramiz dayı diyor ya benim hikayem burada bitti, ondan sonra yaşananlar hiç gerçek olmadı diye, heh işte can man hikaye yani, o trende öldü ezel ve eyşan.

    emeğe saygı beyler + rep.*
    3 ...
  32. 4879.
  33. senaristlere sordum haberler iyi içerdeki ezel.
    2 ...
  34. 4878.
  35. final genel itibariyle salya sümük ağlattı ta ki son ana kadar. sonu kafa karıştırdı ancak en mantıklı açıklaması o kapıdakinin can'ın hayali olması ve hikayeyi okuyarak oraya geldiğini düşünüyorum. dayının son sözleri de ona benzer bir şeylerdi sanki. *
    2 ...
  36. 4877.
  37. 4876.
  38. finali hayal kırıklığına uğratandır.
    şimdi işin yoksa düşün bakalım, o fenerdeki ezel miydi yoksa cengiz mi? A be senaristler ucu açık, bilinmezlerle dolu final mi olurmuş, te allam!
    1 ...
  39. 4875.
  40. mükemmel ötesi bir final yapan dizidir. en son ocak ayında ağlamıştım.* o günden bugüne ağlamamıştım. ali-ezel sahnesinde boğazım düğümlendi, dişlerimi sıktım. reklam olsun diye dua ettim resmen. sonra o malum şiir... ah be dayı, ah be senaristler n'aptınız siz? şırkıldım lan ağlamaktan!

    senaristinden yapımcısına, oyuncusundan kameramanına kadar herkesi bizlere böyle bir dizi izlettirdikleri için kutluyorum. helal olsun lan!


    --spoiler--

    telaşa gerek yok, içerideki adam ezel. eyşan, ezel'i kumarhanede ilk gördüğü zamanda ezel böyle kafasını kaşımıştı... ömer de böyle yaptığından dikkatini çekmişti hatta...

    --spoiler--
    2 ...
  41. 4874.
  42. --spoiler--
    yapacağınız finale sokayım ben gidiyorum.
    --spoiler--
    3 ...
  43. 4873.
  44. ucu açık bitirilmeyen dizidir. gayet güzel kapattılar. zira yarın senaristler çıkıp, "o içerdeki cengiz'di" demezlerse, içerdeki kişinin ömer/ezel olmadığına kimse inandıramaz beni.

    --spoiler--
    mutlu sonlar hikayelere mahsus. benim anlattığım hikaye ise çoktaaan bitti. sonrasında yaşananlar hiç olmadı.
    --spoiler--

    --spoiler--
    gerçek hayatta babalar ve oğullar ölümü yenip kavuşamazlar birbirlerine. heheh! kavuşabilirler mi?
    --spoiler--

    --spoiler--
    kafa kaşıma
    --spoiler--
    3 ...
  45. 4872.
  46. iki sene boyunca yapılan tüm senaryo şovuna tüm oyunculukların muhteşemliğine rağmen hala şaşırtıcı son bekleyenlere bir kaç lafım olacak; aşk ile başladı aşk ile bitti. Ayrıca dayı kimseye hele de ezele intihar edeceği bir zehirli yüzük vermez veremez. Hepsini koy kenara sonundaki adam kimdi diyen şuursuzlarada lafım var; o klasik saçına yaptığı haraket ben ezelim diyor. demiyor diyorsanız hint sineması izleyin dizide çekiyorlardır.

    türkiyedeki dizilere sınıf atlatacağına inandığım ama bu inancımın pek de gerçekleşmeyeceğini düşündüğüm dizi. efsane.
    efsanaler ölmez. yabancı dizilerle asla kıyaslamadan asla kendimi yönetmen gibi görmeden asla en kral oyuncu, senarist kameraman, ışıkçı benmişim gibi davranmadan izledim. finalde senaryo ile değil oyunculuk ile hikayeyi bütünleyici unsurlarla şov yapmış dizi. iyi ki izledim lan. izlemeyenler izlesin.

    he unutmadan, bu adamların yarısı kadar oynayan adamlar oscar denen zikindirik şeyi alıyorlar hersene. azınız açık izliyonuz.
    3 ...
  47. 4871.
  48. son oyun. adamlar giderayak seyirciye oynadı son oyunu.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük