ezel

entry5773 galeri
    4888.
  1. bu ezel ölmediyse bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' niye dedi? niye herkesle vedelaştı? neden bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' dedi. neden annesiyle babasıyla vedalaştı, helalleşti? neden bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' dedi. neden ali'yle vedalaştı? neden şebo'ya ayrılık hediyesi olarak kap-kaçı devretti? neden bade'ye 'bana bi hayat yazar mısın?' dedi. neden lan ölmedin madem neden 'bade'ye bana bi hayat yazar mısın' dedin? neden manyak otuz yaşındayım yarım saat salya sümük ağladım lan neden dedin niye ölmedin?

    formata aykırı mı oldu bu yazdıklarım bilmiyorum, zaten kimin umrunda?
    0 ...