final genel itibariyle salya sümük ağlattı ta ki son ana kadar. sonu kafa karıştırdı ancak en mantıklı açıklaması o kapıdakinin can'ın hayali olması ve hikayeyi okuyarak oraya geldiğini düşünüyorum. dayının son sözleri de ona benzer bir şeylerdi sanki. *