monte cristo kontu gibi başlamış ,romeo ve juliette gibi bitmiş dizidir. bir şeyleri bir şeylere benzetmek farklılıkları görememe hastalığıdır. bu hastalığa kapılmayıp şunu söylemeliyim ki finaliyle gelişimiyle oyunculuklarıyla görüntüsüyle yönetmeniyle türk dizi tarihinin en yüksek standartlı dizisi olmuştur. bize yaşattıkları seyir zevki ve heyecan için teşekkür ederiz. 90 dakika gibi bir sürede kaliteyi bu kadar yakalamak zorken bu seviyede bir kalite yakalamış olmaları çok sevindirici umarım bir gün 45 dakikalık dizilerimiz olur ve asıl o zaman kaliteyi görürüz.
çok saçma bir sonla bitti. senaristler seyirciyi şaşırtmanın anlamını son bölümde unutmuşlar. çok basitti açıkçası. yaprak dökümü şaşırtmacalarıyla geçen bir final bölümü oldu. ne yani şimdi kapıyı kim açtı onu mu düşüneceğim. bence yeni finali çeksinler hemen. bu olmamış.
herkesin ekrana mal gibi bakarak son bulmuş dizi. yalansa yalan diyin lan.
--spoiler--
babalar oğullarıyla kavuşabilirler de, kavuşamaya da bilirler de. *
--spoiler--
bu ne lan? bi de dayı hafif sırıta sırıta söyledi, adamlar bildiğin dalga geçti lan hepimizle. ahah. neyse, öyle böyle derken ezel'e yakışan bi son oldu. kafalar yine soru doldu. e bu son ise, bundan sonrası bölümde kim de olduğu öğrenilemeyecek, kudurun lan. hadi bakalım, ezel mi, cengiz mi? bahisler açılsın. skjdhfkd
edit: o değil, 1 gecede yarım saat içerisinde 3 entryi bana girdirebiliyor ise harbi güzel final olmuştur abi. izlemezdim normal şartlarda. adamı önce hüngür hüngür ağlatıp sonra na öyle mal gibi götoşca ortada bırakırlar abi. herkeşciklere geçmiş ola.
arkadaşlar kafa kaşıma hareketiyle o adam ezel. ama hayali ezel. ezel öldü yahu zehir aldı öldü orda gözümüzle gördük. ezel'i göstermediler bize fenerde çünkü o hayali. can mektuplarla hayal ediyor orada anlatılanlarla. yani ezel can'ı aslında hiç bırakmadı. öldü ama bırakmadı. eğer ölmeseydi ali azad karşısındı can'ı getirmezdi. bu kadar üzgün olmazdı. budur yani.
--spoiler--
kapıyı açan ömerdi yada ezelde diyebilirsiniz. kafa kaşıma hareketi onun. aynını ilk bölümde yaptıydı.
ayrıca böyle son mu olur. Geçen hafta biteydi daha iyi olurdu.
--spoiler--
--spoiler--
o kafa kaşıma ezel'in bir şeyiyidi galiba. daha ilk sezon ilk bölümlerde gözümüze sokmuşlardı zira. eyşan kumarhanede ezel i gördüğünde...
--spoiler--