mükemmel ötesi bir final yapan dizidir. en son ocak ayında ağlamıştım.* o günden bugüne ağlamamıştım. ali-ezel sahnesinde boğazım düğümlendi, dişlerimi sıktım. reklam olsun diye dua ettim resmen. sonra o malum şiir... ah be dayı, ah be senaristler n'aptınız siz? şırkıldım lan ağlamaktan!
senaristinden yapımcısına, oyuncusundan kameramanına kadar herkesi bizlere böyle bir dizi izlettirdikleri için kutluyorum. helal olsun lan!
telaşa gerek yok, içerideki adam ezel. eyşan, ezel'i kumarhanede ilk gördüğü zamanda ezel böyle kafasını kaşımıştı... ömer de böyle yaptığından dikkatini çekmişti hatta...