ezel

entry5773 galeri
    4895.
  1. son sahnesi ile sabit bir finale bağlı olarak bitirilmeyen ve bence de iyi yapılan dizi. can'ın büyümüş haliyle sonlandırılan finalden sonra herkes farklı senaryolar geliştirebilir ve ezel dizisini nasıl istiyorsa kafasında öyle bitirebilir gibime geldi.

    emeği geçen herkesin daşaklarına sağlık. özellikle tuncel kurtiz ve kenan imirzalıoğlu.. televizyonda her gördüğümüzün oyuncu olmadığını bizlere gösterdiniz. sizin yaptığınız oyunculuk değil, gerçeği yaşamak. ezel'in bir hikayesi vardı ve siz de bu hikayeye bizleri dahil etmeyi başardınız. helal olsun diyelim.

    şimdi küfürler; hay anasının bilmem neresine ne edeyim. bitti ulan, resmen bitti pazartesi günlerini renklendiren şey. ne bok yiyeceğiz biz şimdi? ters köşelere kızsak da çok alışmıştık göt olmaya. meydan şimdi akasya durağı'na falan mı kaldı? hassiktir dostum hassiktir. canımı aşırı derecede sıktınız ve birazdan federaller gelecek. hadi dostum siktir olup gidelim bu lanet yerden. ouw yeah.
    *
    0 ...