ucu açık bitirilmeyen dizidir. gayet güzel kapattılar. zira yarın senaristler çıkıp, "o içerdeki cengiz'di" demezlerse, içerdeki kişinin ömer/ezel olmadığına kimse inandıramaz beni.
--spoiler--
mutlu sonlar hikayelere mahsus. benim anlattığım hikaye ise çoktaaan bitti. sonrasında yaşananlar hiç olmadı.
--spoiler--
--spoiler--
gerçek hayatta babalar ve oğullar ölümü yenip kavuşamazlar birbirlerine. heheh! kavuşabilirler mi?
--spoiler--