--spoiler--
bence ezel eyşan'ı şöyle evire çevire, duvarlara vura vura si.. neyse.. bu nedir arkadaş 30 yıllık hesap bi kevaşenin yüzünden boka sardı yine. ayrıca eskilerin tadı da başka oluyor. kenan birkan'ın gençliği oynayan çocuk yardırdı bu bölüm. çok gerçekçiydi.
--spoiler--
kim haklı, kim haksız diye tartışılmaması gereken dizi. bir bölüm biri haklı diyoruz bir bakıyoruz öbür bölüm tam tersi. yani hiçbir şey belli olmuyor bu dizide.
kenan bir kadın için abini öldürtdün ya yuh yani sana be.
dayı sende öldürmeseydin iyiydi. adamın hiçbir günahı yok arada kaynayan o olmuş. nasıl kestin o boğazı be dayı.
ezel ile bade ikilisine hiç girmeyim desem de giricem kardeşim. bade çok safsın tamam ama aynı zamanda çok salaksın be. sen şimdi ezel zarar görmesin diye cengiz ile görüşcen ha. defol git be kızım.
eyşan yine döktürdün. son anda kenan ı kurtardın keşke kurtarmasaydında dayının neler söylüyeceğini duysaydık.
düğün gecesi resmen kan gönüle çevirmişiniz etrafı o ayrı.
ayrıca kenan ın kızı azad mı? buysa artık söyleyin lan. bu kadar merak ettirmeyin insanı.
bu bölüm en iyi oyunculuk; kenan birkan'ın gençliğini canlandıran oyuncu ve eyşan. döktürdüler hani.
bu bölüm cidden iyiydi. heyecan dolu bir bölüm oldu. özlemiştik böyle bölümleri. haftaya ne olucak şimdi o merak konusu tabi.
60. bölümde parıltıyı tekrar aldığımız üflemeden bir bölümü bitirmeyi özlediğimizi hatırlatan dizi.
yarım yamalak bakarak iki sahneyle ezel eyşan aynı evde kalıyormuş deyip kendini rezil edenler var, yapmasınlar.
o sahnenin önünü arkasını gösterip sonlara saklamaları, şaşasına yakışır şekilde yansıtmalarıyla güzel oldu. bu bölümü güzel kılan en büyük unsur odur. genç ramiz'i arada rambo'ya bağlamasalar daha iyi olacak.
gerçekten, içten bir şekilde ''rahat bırakın'' demek istiyorum. eleştirecek unsur bulamayıp sürekli aynı tek taraflı görüşlere sığınıyorsunuz.
ramiz, direk kafasına sıkmak varken gitti boğazını kesti abisinin. bir de o kadar kurşun yedi 'bi oturayım bari' demedi; aldı selma'sını gitti.
kenan'a hakikaten yazık olmuş; hem selma yı hem abisini kaybetti. bu kadar sene kin tutmakta haklı adam.
kim ne derse desin; bu bölüm bir kez daha anladık ki, eyşan bambaşka arkadaş.. bildiğin kadın nedir sorusuna cevap niteliğinde. ne yaptı etti ezel in yanında uyudu lan kadın. bade de sümüğünü çekti; içimin yağları eridi. bir sonraki bölümde cengiz in buna musallat olmasını diliyorum. belki bir kaç bölüme de ölüverir de kurtuluruz.
çok büyük sallıyorum: ramiz'in kenan'a yarım yamalak söylediği şeylerden anladığım kadarıyla, kenan'ın çocuğu sekiz çıkabilir. zaten ramiz in torunu olması matematiksel olarak imkansızdı.
sekiz öldükten sonra yavaş yavaş saçmalamaya başlayan ama ramiz ve kenan ın eski günlerine dönerek günü kurtaran dizidir.
eğer eskileri anlatmasaydı ilk sezonki gibi beğenilerek izlenilir miydi bilinmez. bilinen bir gerçek var ki senaristlerden beklentilerimizin büyük olduğudur. ilk sezonun her bölümünde ağzımıza sıçtıkları için bu sezonda aynı performansı bekliyoruz...
--spoiler--
ağlatsınlar, vursunlar, ölüme terketsinler.
bir tek şey yaranı iyileştirir.
bir şeye ihtiras duyuyor musun?
bir şeyi çok ama böyle deli gibi istiyor musun?
o zaman gözün aydın, o yara öldürmeyecek seni..
--spoiler--
ezel eyşan la aynı evde kalmaya gitmeden önce bade den ayrılırken "tutuyorum elini" deyip bade de; "sımsıkı mı?" diye saçmalamaya başlayınca ortasında çıktığım dizidir. göre tutkulu aşk, romantizm yapıyorlar. o ne lan öyle yavşak yavşak. çocuk gibiydi lan.
** genç ramiz ve genç kenan, düğün gecesi quake 3 arena oynadı resmen.
** genç ramiz kurşunlandı ama ölmedi, ölemedi, 1000 cüneyt arkın, 750 kadir inanır, 400 kartal tibet gücüyle yine ayakta kaldı.
** genç kenan o kadar yumruk yedi, üzerine selma tarafından bıçak yedi(cam parçasıda olabilir)(sivri bişeydi), abisi karşısında kesildi, çocuğu düştü yinede ayakta kaldı. bu da 2000 küçük emrah, 6000 ferdi tayfur, 500 bruce willis, 200 mel gibson gücünde olduğunu gösteriyor.
** eyşan ise tüm türk film ve dizi endüstrisinin gelmiş,geçmiş,gelecek en iyi vamp kadını olduğunu kanıtladı.
** 2.sezon sıkıcı ezel bölümleri için bir kurtarma olmadı zira 2. sezon olan bütün bölümlerdeki gibi sadece son 15-20 dakikasında heyecan uyandırmaya çalıştı ve yine son 20dakikadan önceki sahneler ve kurgu çöp-gereksizlik-saçmalık- zaman öldürgeci görevi gördü ve hafızada kalmadı... unutulup gitti.
60.bölümüyle ramiz karaeskinin ve selma motorunun ne kadar orospu çocuğu olduklarını bir kere daha gösterdikleri dizi. malum gece'yi izleyip, kenan'ın ağzına sıçılışını ve abisinin boğazının kesilişini izleyip de başka türlü düşünemiyorum tabi. bir de "sen bebeğini ve abini öldürdün" diyor dizi'Nin baş kevaşesi. keşke toplu tecavüze uğrasa da selma'nın suçu ne dizisi de çekilse. cevap olarak elimize bayağı bir arguman verdi (suçu konusunda) sağolmasın.
artık dizi'DE kurgu ya da mantık adına çok birşey aranmıyor bildiğiniz üzere. o yüzden bu iki düşman tarafın savaşını pek de siklemiyorum. ondan gayrı geriye de eyşan hanımın karşı konulamaz cazibesi kalıyor. o bağ evimidir nedir. orada eyşan'ın yaptıklarına karşı koyabilecek bir erkek yoktur herhalde şahin k'dan başka. testesteronlarımızı azdırdı.
bade! sen de selma gibi geberirsen sevindirirsin bizi yevrum.
temmuzun azadı süpermarkette kıstırdığı ve azadın düşük tehlikesi atlattığı bölümde, herkeşler hastaneye koştu da bu kızın anası selma nerdeydi yahu? ne hastanede ne evde yoktu hatun.
kadının ölmesiyle valla hiç bişey eksilmedi. hatta dizinin ilerlemesi için filler oldu.
eski selma zaten yetiyor da artıyor bile.
son bölümüyle romantizm yapacağım derken bokunu çıkaran dizidir.
--spoiler--
ezel eyşan la aynı evde kalmaya gitmeden önce bade den ayrılırken "tutuyorum elini" deyip bade de; "sımsıkı mı?" diye saçmalamaya başlayınca ortasında çıktığım dizidir. göre tutkulu aşk, romantizm yapıyorlar. o ne lan öyle yavşak yavşak. çocuk gibiydi lan.
--spoiler--
biz bu diziyi böyle saçma sapan romantizm sahneleri olduğu için sevmiyoruz ki. her bölümünde dumura uğrattığı için, anlamlı replikleri için, oscarlık oyunculukları için seviyoruz. o yüzden bu dizi efsanedir diyoruz.
ama yukarıdaki diyalog gibi saçma sapan diyaloglar dizinin kalitesini gerçekten düşürüyor. dizinin son 15-20 dakikasında en önemli olayları işlerseniz, geri kalan kısmınıda böyle kıytırık sahnelerle geçiştirirseniz, dizinin fanatiklerini bile soğutursunuz kendinizden.
61.bölüm fragmanında çatışmanın olduğu sahne ezel ikinci sezon tanıtımında kullanılan mekan.
ne demişti orada kenan abimiz: bazı günler şeytanda, melekte paydos verir. öyle günlerde hep kötüler kazanır,iyilerse çaresiz, bir mucize bekler. işte bugün öyle bir gün.