temmuzun azadı süpermarkette kıstırdığı ve azadın düşük tehlikesi atlattığı bölümde, herkeşler hastaneye koştu da bu kızın anası selma nerdeydi yahu? ne hastanede ne evde yoktu hatun.
kadının ölmesiyle valla hiç bişey eksilmedi. hatta dizinin ilerlemesi için filler oldu.
eski selma zaten yetiyor da artıyor bile.